Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. Wojskowych i Obrony Cywilnej
i Zarządzania Kryzysowego (OC) należy:
1)Prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych i prowadzenie Kancelarii Tajnej;
2)Współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień;
3) Prowadzenie rejestracji przedpoborowych;
4)Udział w przeprowadzaniu poboru;
5)Prowadzenie rejestru osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej, wyjaśnienie przyczyn nie stawienia się do poboru;
6)Realizacja zadań obrony cywilnej określonych w odrębnych przepisach,
a w szczególności ustalonych przez Szefa Obrony Cywilnej Kraju i Szefa Obrony Cywilnej Województwa;
7)Planowanie i organizowanie systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach;
8)Organizacja ćwiczeń i szkoleń w zakresie samoobrony ludności cywilnej Gminy;
9)Nadzór nad działalnością Obrony Cywilnej w zakładach pracy;
10)Wykonywanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem Urzędu do działania na czas „P” i „W”;
11)Przygotowywanie decyzji w sprawie świadczeń na rzecz obrony kraju;
12)Prowadzenie magazynu Obrony Cywilnej;
13)Prowadzenie spraw z zakresu Akcji Kurierskiej;
14)Realizowanie zadań, wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony;
15)Prowadzenie spraw dotyczących zarządzania kryzysowego;
16)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Burmistrza.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
31 marca 2008 09:59
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Administrator
Ilość wyświetleń:
5957
17 czerwca 2024 09:35 (
Rafał Jakubczak) - Usunięcie stanowiska: Młodszy Referent.
23 lutego 2022 12:37 (
Rafał Jakubczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Młodszy Referent.
23 lutego 2022 12:37 (
Rafał Jakubczak) - Aktualizacja danych stanowiska: Młodszy referent.
23 lutego 2022 12:36 (
Rafał Jakubczak) - Dodanie stanowiska: Stanowisko Spraw Wojskowych i Obrony Cywilnej.
07 kwietnia 2008 11:14 (
Artur Pakuła) - Zmiana danych jednostki.
03 kwietnia 2008 14:50 (
Artur Pakuła) - Zmiana danych jednostki.
31 marca 2008 10:00 (
Administrator) - Dodanie stanowiska: Inspektor.