Zarządzenia

Zarządzenie Nr 55/2014 Burmistrza Białej Rawskiej z dnia 04 lipca 2014 roku w sprawie: powołania Komisji do odbioru inwestycji pn. „Remont istniejących nawierzchni tłuczniowych, z destruktu i bitumicznych poprzez wykonanie nakładki z masy gr. 4 cm masy mineralno-asfaltowej na powierzchni 60.000,00 m2 w miejscach wskazanych przez zamawiającego”






Zarządzenie Nr 55/2014

Burmistrza Białej Rawskiej

z dnia 04 lipca 2014 roku

 



w sprawie: powołania Komisji do odbioru inwestycji pn. „Remont istniejących nawierzchni tłuczniowych, z destruktu i bitumicznych poprzez wykonanie nakładki z masy gr. 4 cm z masy mineralno-asfaltowej na powierzchni 60.000,00 m2 w miejscach wskazanych przez zamawiającego”

 

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam co następuje:

 



§ 1

 

 

Powołuję Komisję do odbioru częściowego inwestycji pn. „Remont istniejących nawierzchni tłuczniowych, z destruktu i bitumicznych poprzez wykonanie nakładki z masy gr. 4 cm  z masy mineralno-asfaltowej na powierzchni 60.000,00 m2 w miejscach wskazanych przez zamawiającego” w następującym składzie:

 

  1. Tomasz Lesiak – Przewodniczący Komisji,
  2. Zbigniew Adamczyk – Członek Komisji,
  3. Jan Sowik – Członek Komisji,
  4. Sylwester Brzeziński – Członek Komisji.

  


§ 2


 

Do zadań Komisji należy w szczególności:

  1. Zapoznanie się z przedłożonymi do odbioru dokumentami prawno – technicznymi.
  2. Dokonanie kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz zgodności z warunkami zawartymi w umowie – zleceniu i obowiązującymi przepisami.
  3. Stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia terminu zakończenia robót określonych w umowie.
  4. Spisanie protokołu odbioru częściowego inwestycji. Wzór protokołu odbioru inwestycji stanowi załącznik do Zarządzenia nr 78/2012 z dnia 05 września 2012 roku Burmistrza Miasta i Gminy Biała Rawska w sprawie powoływania Komisji do odbiorów inwestycji – robót budowlanych. Do protokołu należy załączyć wszystkie dokumenty świadczące o realizacji inwestycji.

 


§ 3


 

Datę odbioru inwestycji ustalam na dzień 10 lipca 2014 roku na godz. 900

 


§ 4


 

Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.

 

 

§ 5

 

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 lipca 2014 13:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aneta Lisiak
Ilość wyświetleń: 1138
07 lipca 2014 09:03 (Aneta Lisiak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 lipca 2014 14:23 (Aneta Lisiak) - Opublikowanie dokumentu.
04 lipca 2014 13:34 (Aneta Lisiak) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany