Zarządzenie Nr 1/2015
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 13 stycznia 2015
w sprawie: powołania komisji dla wstępnej oceny wniosków o przydział lokali mieszkalnych z mieszkaniowego zasobu gminy.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późniejszymi zmianami) § 87 i § 88 Statutu Gminy Biała Rawska oraz uchwały Rady Miejskiej Biała Rawska Nr XXXVIII/355/02 z dnia 11 czerwca 2002 r. w sprawie zasad i kryteriów wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, zarządzam co następuje:
§1
Powołuję Komisję dla wstępnej oceny wniosków o przydział lokali mieszkalnych z mieszkaniowego zasobu gminy w następującym składzie:
1) Jacek Otulak – Przewodniczący
2) Anna Niewolska – Członek
3) Grażyna Lichańska – Członek
4) Maria Przyłuska – Członek
§2
Ustala się następujące zasady działania Komisji:
1) Wnioski wstępnie opiniuje Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, jeśli dysponuje niezbędną ilością aktualnych informacji o sytuacji petenta.
2) W pozostałych przypadkach Komisja sprawdza sytuację petenta na podstawie wizji lokalnej i sporządza protokół z ustaleń.
3) Na podstawie dokonanych czynności według pkt 1 i 2 Komisja sporządza wstępną listę kolejności przydziałów.
4) Wstępna lista kolejności przydziałów oraz komplet materiałów Przewodniczący przedstawia na posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej ds. Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
§3
Nadzór nad pracą Komisji powierza się Zastępcy Burmistrza Białej Rawskiej.
§4
Traci moc Zarządzenie Nr 66 Burmistrza Miasta i Gminy Biała Rawska z dnia 24 lipca 2012.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej