Zarządzenie Nr 102/2015
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 16 września 2015 roku
w sprawie: powołania Komisji ds. postępowania z dokumentacją z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniach 10 i 24 maja 2015 r.
Na podstawie § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 roku w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych
(Dz. U. z 2002 r. Nr 167 poz. 1375) oraz § 7 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury
i Dziedzictwa Narodowego z dnia 13 listopada 2013 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1488), zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję ds. postępowania z dokumentacją z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniach 10 i 24 maja 2015 r. w składzie:
§ 2
1) dokona podziału dokumentów według kryteriów opisanych w ust. 1 i 2;
2) sporządzi spis zdawczo-odbiorczy dokumentacji niearchiwalnej;
3) sporządzi protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Białej Rawskiej.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej