Zarządzenie Nr 29/2016
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 1 czerwca 2016 roku
w sprawie: powołania Komisji ds. postępowania z dokumentacją z wyborów do organów jednostek samorządu terytorialnego, przeprowadzonych w dniach
16 i 30 listopada 2014 r., z referendum ogólnokrajowego, przeprowadzonego w dniu 6 września 2015 r. oraz z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu
25 października 2015 r.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446), § 9 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 roku w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1743) oraz § 7 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 13 listopada 2013 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1488), zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję ds. postępowania z dokumentacją z wyborów do organów jednostek samorządu terytorialnego, przeprowadzonych w dniach 16 i 30 listopada 2014 r.,
z referendum ogólnokrajowego, przeprowadzonego w dniu 6 września 2015 r. oraz
z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu 25 października 2015 r. w składzie:
§ 2
1) dokona podziału dokumentów według kryteriów opisanych w ust. 1 i 2;
2) sporządzi spis zdawczo-odbiorczy dokumentacji niearchiwalnej;
3) sporządzi protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Białej Rawskiej.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej