Zarządzenie Nr 21/2017
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 04 kwietnia 2017 roku
w sprawie: powołania Komisji do spraw brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446, poz.1948) oraz § 38 instrukcji archiwalnej stanowiącej załącznik nr 6 do Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67, poz. 140), § 9 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1743), zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję do spraw brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w składzie:
§ 2
Komisja wymieniona w § 1 dokona oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej