Zarządzenie Nr 72/2021
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 13 lipca 2021 roku
w sprawie określenia trybu załatwiania wniosków o zwrot opłaty skarbowej
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 9 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.), oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 187, poz.1330) zarządzam, co następuje:
§ 1. 1.Wnioski dotyczące zwrotu opłaty skarbowej rozpatrują pracownicy Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej merytorycznie odpowiedzialni za czynności urzędowe powodujące konieczność jej uiszczenia, które następnie przekazują do Wydziału Finansów i Budżetu.
2. Decyzje dotyczące zwrotu pobranej opłaty skarbowej przygotowuje pracownik Wydziału Finansów i Budżetu – wzór decyzji stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
3. Decyzje, o których mowa w ust. 2 podpisuje Burmistrz Białej Rawskiej lub osoba przez niego upoważniona.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej