ZARZĄDZENIE NR 114/2021
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 19 października 2021 roku
w sprawie: Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) w zawiązku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 z późn.zm.) oraz art. 77² Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Wprowadzam Regulamin wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej stanowiący Załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.
Traci moc Zarządzenie Nr 24/2009 r. Burmistrza Białej Rawskiej z dnia 15 maja 2009 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miasta Biała Rawska.
§3.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Białej Rawskiej.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości
Pracownikom w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej