Zarządzenie Nr 35/2022
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 16 marca 2022 r.
w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 559) oraz § 88 ust. 1 Statutu Gminy Biała Rawska, stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXVI/281/13 Rady Miejskiej w Białej Rawskiej z dnia 30 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Statutu Gminy Biała Rawska (t.j. Dz. Urz. Woj. Łódzkiego 2013.5613 a z późn. zm.) zarządza się co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej wprowadzonym w życie Zarządzeniem Nr 107/2007 Burmistrza Miasta i Gminy Biała Rawska z dnia 31 grudnia 2007 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Miasta Biała Rawska zmienionym Zarządzeniami Burmistrza Białej Rawskiej Nr 12/2010 z dnia 19 marca 2010 r. , Nr 27/2010 z dnia 11 maja 2010 r., Nr 52/2010 z dnia 25 sierpnia 2010 r., Nr 73/2010 z dnia 17 grudnia 2010 r., Nr 26/2011 z dnia 05 maja 2011 r., Nr 23/2011 z dnia 15 kwietnia 2011 r., Nr 58/2012 z dnia 29 czerwca 2012 r., Nr 26/2014 z dnia 22 kwietnia 2014 r., oraz Nr 34/2018 z dnia 7 czerwca 2018 r. wprowadzam następujące zmiany:
1) pkt XVII otrzymuje brzmienie: „Samodzielne Stanowisko Pełnomocnika Burmistrza ds. Uzależnień (PU);”,
2) skreśla się pkt XVIII.
po pkt 29 dodaje się pkt 30 w brzmieniu: „30) ścisła współpraca z Punktem Obsługi Inwestora.
a) przygotowanie kompletnej oferty inwestycyjnej gminy, jej weryfikacja i aktualizacja;
b) organizacja działań promujących ofertę inwestycyjną gminy;
c) tworzenie i aktualizacja bazy danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów;
d) udzielenie zainteresowanym podmiotom informacji o warunkach i możliwościach prowadzenia działalności gospodarczej i inwestowania w gminie, dostępnych instrumentach wsparcia, zachętach inwestycyjnych, w tym prezentacja posiadanej przez gminę oferty inwestycyjnej;
e) podejmowanie działań sprzyjających nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z inwestorami. Pozyskiwanie nowych inwestorów i ich obsługa w toku procesu inwestycyjnego;
f) organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie gminy
i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie;
g) asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego;
h) opieka poinwestycyjna – łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie gminy, utrzymywanie stałego kontaktu i pomoc w rozwiązywaniu bieżących kłopotów związanych
w działalnością na terenie gminy;
i) współpraca z podmiotami zaangażowanymi w pozyskiwanie i obsługę inwestorów na szczeblu regionalnym, krajowym i międzynarodowym;
j) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie pozyskiwania i obsługi inwestorów oraz prowadzenia działań wspierających przedsiębiorczość;
k) prowadzenie zakładki na portalu gminy – www.investingmina zgodnie ze standardami PAIH; dbałość o aktualność informacji;
l) aktualizacja danych dotyczących ofert lokalizacyjnych gminy w generatorze ofert inwestycyjnych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu;
m) znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania;
n) udział w wydarzeniach promocyjnych, m.in. konferencjach, targach, forach, spotkaniach B2B.”
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Białej Rawskiej.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej