Zarządzenia

Zarządzenie Nr 35/2022 Burmistrza Białej Rawskiej z dnia 16 marca 2022 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Zarządzenie Nr  35/2022

Burmistrza Białej Rawskiej

z dnia 16 marca 2022 r.

 

w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 559) oraz § 88 ust. 1 Statutu Gminy Biała Rawska, stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXVI/281/13 Rady Miejskiej w Białej Rawskiej z dnia 30 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Statutu Gminy Biała Rawska (t.j. Dz. Urz. Woj. Łódzkiego 2013.5613 a z późn. zm.)  zarządza się co następuje:  

 

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej wprowadzonym w życie Zarządzeniem Nr 107/2007 Burmistrza Miasta i Gminy Biała Rawska  z dnia 31 grudnia 2007 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego dla Urzędu Miasta Biała Rawska zmienionym Zarządzeniami Burmistrza Białej Rawskiej Nr 12/2010 z dnia 19 marca 2010 r. , Nr 27/2010 z dnia 11 maja 2010 r., Nr 52/2010 z dnia 25 sierpnia 2010 r., Nr 73/2010 z dnia 17 grudnia 2010 r.,  Nr 26/2011 z dnia 05 maja 2011 r., Nr 23/2011 z dnia 15 kwietnia 2011 r., Nr 58/2012 z dnia 29 czerwca 2012 r., Nr 26/2014  z dnia 22 kwietnia 2014 r., oraz Nr 34/2018 z dnia 7 czerwca 2018 r. wprowadzam następujące zmiany:

  1. W § 15:

1)       pkt XVII otrzymuje brzmienie: „Samodzielne Stanowisko Pełnomocnika Burmistrza ds. Uzależnień (PU);”,

2)      skreśla się pkt XVIII.

  1. W § 16  Zadania i czynności wspólne dla wszystkich wydziałów, referatów i samodzielnych stanowisk pracy są następujące:

po pkt 29 dodaje się pkt 30 w brzmieniu: „30) ścisła współpraca z Punktem Obsługi Inwestora.

  1. W § 18 po pkt 7 dodaje się pkt 8 w brzmieniu: „8) Prowadzenie Punktu Obsługi Inwestora (POI), a w szczególności:

a)        przygotowanie kompletnej oferty inwestycyjnej gminy, jej weryfikacja i aktualizacja;

b)      organizacja działań promujących ofertę inwestycyjną gminy;

c)       tworzenie i aktualizacja bazy danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów;

d)      udzielenie zainteresowanym podmiotom informacji o warunkach i możliwościach prowadzenia  działalności gospodarczej i inwestowania w gminie, dostępnych instrumentach wsparcia, zachętach inwestycyjnych, w tym prezentacja posiadanej przez gminę oferty inwestycyjnej;

e)      podejmowanie działań sprzyjających nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z inwestorami. Pozyskiwanie nowych inwestorów i ich obsługa w toku procesu inwestycyjnego;

f)        organizowanie w razie potrzeby wizyt lokalizacyjnych inwestorów na terenie gminy
i współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie;

g)       asystowanie inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych występujących w trakcie realizacji projektu inwestycyjnego;

h)      opieka poinwestycyjna – łącznie ze wsparciem firm, które już działają na terenie gminy, utrzymywanie stałego kontaktu i pomoc w rozwiązywaniu bieżących kłopotów związanych
w działalnością na terenie gminy;

i)        współpraca z podmiotami zaangażowanymi w pozyskiwanie i obsługę inwestorów na szczeblu regionalnym, krajowym i międzynarodowym;

j)        współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie pozyskiwania i obsługi inwestorów  oraz prowadzenia działań wspierających przedsiębiorczość;

k)       prowadzenie zakładki na portalu gminy – www.investingmina zgodnie ze standardami PAIH; dbałość o aktualność informacji;

l)        aktualizacja danych dotyczących ofert lokalizacyjnych gminy w generatorze ofert inwestycyjnych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu;

m)    znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania;

n)      udział w wydarzeniach promocyjnych, m.in. konferencjach, targach, forach, spotkaniach B2B.”

  1. § 32 otrzymuje brzmienie: „Do zakresu działania Pełnomocnika Burmistrza ds. Uzależnień (PU) należy w szczególności:
    1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
    2. Przygotowywanie wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych projektu Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii, sporządzanie preliminarza wydatkowania środków oraz sprawozdania z realizacji tego programu;
    3. Koordynacja realizacji zadań wynikających z Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii;
    4. Przeprowadzanie analizy problemów związanych z uzależnieniami i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania;
    5. Ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonywanie poszczególnych zadań w ramach Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i innym uzależnieniom i nadzór nad ich realizacją;
    6.  Przygotowywanie projektów umów na realizację  zadań w ramach programu oraz kontrola wykorzystania środków przeznaczonych na realizację programu;
    7. Rozliczanie finansowe zleconych zadań w ramach realizacji Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii;
    8. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, innymi instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień;
    9. Gospodarka środkami finansowymi przeznaczonymi  w budżecie na zadania wynikające
      z programów  profilaktycznych;
    10. Przygotowanie programu szkoleń członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz nadzór nad jego realizacją;
    11. Przedstawienie wniosków i propozycji dotyczących działań poza programowych;
    12. Współdziałanie z pracownikiem, którego zakres stanowiska  obejmuje wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
    13. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów oraz zadań zleconych przez Burmistrza.”
    14. Skreśla się § 33.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Białej Rawskiej.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 marca 2022 13:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 160
22 marca 2022 13:39 (Rafał Jakubczak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany