Zarządzenie Nr 126/2022
z dnia 17.08.2022 r.
Burmistrza Białej Rawskiej
w sprawie upoważnienia dyrektora jednostki budżetowej MGOPS do prowadzenia postępowań dotyczących dodatku węglowego
Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 47 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.) oraz art. 3 ust. 2 ustawy z 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1692), Burmistrz Białej Rawskiej zarządza następująco:
§ 1
Upoważniam Panią Magdalenę Kieszek – Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej Rawskiej do prowadzenia postępowań i wykonywania wszelkich czynności związanych z przyznaniem dodatku węglowego, o którym mowa w ustawiez 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym, w tym do wydawania informacji i decyzji.
§ 2.
Upoważnienie jest udzielone do jego odwołania, przy czym wygasa z chwilą ustania stosunku pracy.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej Rawskiej
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej