Zarządzenia

Zarządzenie Nr 130/2022 Burmistrza Białej Rawskiej z dnia 24 sierpnia 2022 roku w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Zarządzenie Nr 130/2022

Burmistrza Białej Rawskiej

z dnia 24 sierpnia  2022 roku

 

w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego

               ubiegającego się o awans na  stopień nauczyciela mianowanego

 

 

Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 poz. 559)  w związku z art. 9g ust. 2  ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2021 r. poz. 1762 oraz z 2022 r. poz. 935, 1116, 1700 i 1730)  zarządzam, co następuje:

 

§ 1

 

Powołuję Komisję Egzaminacyjną dla nauczycieli kontraktowych Pani Joanny Krawczykowskiej i Pani Wiolety Pyra  zatrudnionych  w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II z Oddziałami Integracyjnymi w Lesiewie ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego w następującym składzie:

 

1. Zbigniew Szcześniak               przedstawiciel organu prowadzącego szkołę

                                               Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej

2. Joanna Paćkowska                 przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny                  

3. Elżbieta Kuba                         dyrektor Szkoły                        

4. Elżbieta Górska                      ekspert  z listy MEN                  

5. Krzysztof Stępniak                  ekspert  z listy MEN

 

§ 2

 

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu Komisji Egzaminacyjnej. Termin rozpoczęcia prac komisji ustalam na dzień 30 sierpnia 2022 roku od godz. 13.30

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2022 12:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 132
26 sierpnia 2022 12:52 (Rafał Jakubczak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany