Zarządzenie Nr 27/2023
Burmistrza Białej Rawskiej
w sprawie upoważnienia pracowników jednostki budżetowej MGOPS do prowadzenie postępowań
dotyczących dodatku elektrycznego
Na podstawie art. 30 ust. l art. 47 ust. l z 8 marca 1990r. O samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 .) oraz alt.34 ust. 2 ustawy z 7 października 2022 r. dodatku elektrycznym (Dz.
U. z 2022 r. poz 2127),
Burmistrz Białej Rawskiej zarządza następująco:
§ 1
Na wniosek Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej Rawskiej, upoważniam:
Panią Oliwię Kieszek- pomoc administracyjną
do prowadzenia postępowań i wykonywania wszelkich czynności związanych z przyznaniem dodatku
elektrycznego, o którym mowa w ustawie z 7 października 2022 r. o dodatku elektrycznym, w tym do
wydawania informacji w tych sprawach.
Panią Katarzynę Kacprzak- pracownika socjalnego
do prowadzenia postępowań i wykonywania wszelkich czynności związanych z przyznaniem dodatku
elektrycznego, o którym mowa w ustawie z dnia z 7 października 2022 r. o dodatku elektrycznym, w tym do
wydawania informacji i decyzji w tych sprawach.
§ 2
Upoważnienie jest udzielone do jego odwołania, przy czym wygasa z chwilą ustania stosunku pracy.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej
Rawskiej.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej