ZARZĄDZENIE NR 54/2023
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 17 kwietnia 2023 roku
w sprawie: zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) w zawiązku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1960 z późn.zm.) oraz art. 77² Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
W Regulaminie wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej wprowadzonym w życie Zarządzeniem Nr 114/2021 Burmistrza Białej Rawskiej z dnia 19 października 2021 r. wprowadzam następujące zmiany:
1) Załącznik nr 1 do Regulaminu do wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2) Załącznik nr 2 do Regulaminu do wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
3) Załącznik nr 3 do Regulaminu do wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§2.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Białej Rawskiej.
§3.
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości
Pracownikom w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej i ma zastosowanie do wynagrodzeń od 1 marca 2023 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej