Zarządzenia

Zarządzenie Nr 59/2008 Burmistrza Biała Rawska z dnia 09 października 2008 roku w sprawie likwidacji środków trwałych - mienia komunalnego Gminy Biała Rawska będącego w posiadaniu ZGKiM- Żurawia 1 oraz powołania Komisji Likwidacyjnej.

Zarządzenie Nr 59/2008

Burmistrza Biała Rawska

z dnia 09 października 2008 roku

 

w sprawie:      likwidacji środków trwałych - mienia komunalnego Gminy Biała Rawska                      będącego w posiadaniu ZGKiM- Żurawia 1 oraz powołania Komisji                            Likwidacyjnej.

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 32, ust. 1 i 4 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 121 z późn. zm.), art. 6, ust. 1 i 2 ustawy o gospodarce komunalnej zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

Przeznaczyć do likwidacji środki trwałe mienia komunalnego Gminy Biała Rawska w postaci wyeksploatowanej oczyszczalni ścieków.

 

§ 2

 

  1. Powołać Komisję Likwidacyjną w składzie:    

1)      Anna Kocik – Przewodnicząca

2)      Kazimierz Żak –          Członek

3)      Mirosław Libera –       Członek

4)      Jan Bielawski -            Członek  - Inspektor w Wydziale RG (Budowlaniec)

5)      Jacek Otulak –            Członek- Naczelnik Wydziału OŚ

  1. Nadzór nad pracami likwidacyjnymi powierza się Dyrektorowi Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Żurawii- Panu Stanisławowi Jarzębskiemu.
  2. Nadzór nad pracami w zakresie finansowym powierza się Joannie Sęczek- Główna Księgowa ZGKiM oraz Skarbnikowi Miasta Pani Marii Kacprzak.

 

 

 

 

§ 3

 

W oparciu o Opinię z dnia 06.10.2008 r. Firmy EKOWATER Zbigniew Ruszkowski,                   ul. Kownackiej 37, 05-092 Łomianki, Opinię Radnych Rady Miejskiej i na podstawie Wyciągu z Operatu Szacunkowego

powierzyć Komisji Likwidacyjnej następujące zadania:

  1. Uzyskanie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej rozbiórki elementów wyeksploatowanej oczyszczalni.
  2. Podjęcie decyzji w sprawie sposobu likwidacji urządzeń, budynków i budowli.
  3. Wyznaczenie podmiotu odpowiedzialnego za wykonanie prac rozbiórkowych.
  4. Elementy wyeksploatowanej oczyszczalni, nadające się do zbycia sprzedać zgodnie             z przepisami prawa.
  5. Elementy wykonane z betonu (zbiorniki, osadniki, reaktor oczyszczalni) zasypać celem ewentualnego wykorzystania w przyszłości.
  6. Sporządzić protokół z realizacji powierzonych zadań.
  7. Z przeprowadzonych czynności sporządzić odpowiednie protokoły i doprowadzić             do wprowadzenia zmian w księgach rachunkowych i inwentarzowych.

 

§ 4

 

Termin wykonania zarządzenia wyznacza się do 19 grudnia 2008 roku.

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 października 2008 15:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Radlak
Ilość wyświetleń: 1350
21 października 2008 15:14 (Ewelina Radlak) - Dodanie załącznika.
21 października 2008 15:13 (Ewelina Radlak) - Utworzenie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany