Zarządzenie Nr 115/2025
Burmistrza Białej Rawskiej
z dnia 12 września 2025 roku
w sprawie powołania komisji w celu odbioru lokalu użytkowego znajdującego się przy ul. Mickiewicza 25 w Białej Rawskiej
Na podst. art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2025 r. poz. 1153) zarządzam, co następuje:
§1
Powołuję komisję do protokolarnego odbioru lokalu użytkowego znajdującego się przy ulicy Mickiewicza 25 w Białej Rawskiej w budynku posadowionym na działce nr 1323, obręb 2 miasta Biała Rawska w związku z wydaniem nieruchomości na skutek wypowiedzenia umowy dzierżawy zawartej w dniu 27 grudnia 2022 r. z Samodzielnym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej w następującym składzie:
1) Zbigniew Szcześniak – przewodniczący komisji
2) Anna Gałązka – członek komisji
3) Anna Smętkowska –członek komisji.
§2
Zadaniem komisji, o której mowa w §1, jest wykonanie czynności niezbędnych do odbioru lokalu użytkowego znajdującego się przy ulicy Mickiewicza 25 w Białej Rawskiej objętego umową dzierżawy wraz ze spisaniem środków mienia ruchomego.
§3
Datę rozpoczęcia odbioru lokalu użytkowego ustalam na dzień 15.09.2025 roku na godz. 1200.
§4
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej