Projekty uchwał Rady

Projekt uchwały w sprawie zmiany Statutu Gminy Biała Rawska.

Projekt

Uchwała Nr ……./……/13

Rady Miejskiej Biała Rawska

z dnia ….. ……………………. 2013 roku

 

w sprawie zmiany Statutu Gminy Biała Rawska.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 1 oraz art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 594), Rada Miejska Biała Rawska uchwala, co następuje:

§ 1

 

W Statucie Gminy Biała Rawska, stanowiącym załącznik do uchwały Nr XV/120/03 Rady Miejskiej Biała Rawska z dnia 25 listopada 2003 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2003 r. Nr 333 poz. 2804), zmienionej uchwałą Nr VI/26/11 Rady Miejskiej Biała Rawska z dnia 18 lutego 2011 r.  dokonuje się następujących zmian:

 

 

  1. § 1 otrzymuje brzmienie:

„Mieszkańcy Gminy Biała Rawska stanowią lokalną wspólnotę samorządową”.

 

  1. § 2 otrzymuje brzmienie:

„Siedzibą organów Gminy Biała Rawska jest miasto Biała Rawska, ul. Jana Pawła II 57”.

 

  1. W § 3:

pkt. 2) otrzymuje brzmienie:

„Radzie – należy przez to rozumieć Radę Miejską w Białej Rawskiej”,

pkt. 3) otrzymuje brzmienie:

„Przewodniczącym Rady – należy przez to rozumieć Przewodniczącego Rady Miejskiej w Białej Rawskiej”,

„Burmistrzu – należy przez to rozumieć Burmistrza Białej Rawskiej”,

„Urzędzie – należy przez to rozumieć Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej”,

pkt. 7 otrzymuje brzmienie:

„Ustawę – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 594)”.

 

  1. § 4 otrzymuje brzmienie:

„1. Gmina Biała Rawska położona jest w województwie łódzkim, w powiecie rawskim
i obejmuje obszar o powierzchni 208,4 km2.

2. Granice terytorialne miasta i gminy określa mapa w skali 1: 200 000, stanowiąca załącznik do niniejszego Statutu”.

 

  1. W § 7 ust. 1 wyraz „określi” zastępuje się wyrazem „określa”.

 

  1. W § 9 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„ Organami Sołectw są:

a)      zebranie wiejskie,

b)     Sołtys”.

W § 9 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„Organami Osiedli są:

  1. rada osiedla
  2. zarząd, na którego czele stoi przewodniczący”

        W § 9 dopisuje się ust. 5 w brzmieniu:

„Rada może przyznać jednostce pomocniczej określony zasób mienia komunalnego
do bezpośredniego korzystania i rozporządzania dochodami z tego tytułu. Uchwała oddająca
do korzystania danej jednostce pomocniczej mienie komunalne, określa także zakres czynności dokonywanych samodzielnie przez organy jednostki pomocniczej względem mienia oddanego jej do korzystania.”

 

  1. W § 10 skreśla się ust. 6.

 

  1. Po § 10 wprowadza się Rozdział 3, który otrzymuje brzmienie:

„Gospodarka finansowa Gminy.

 § 10a. 1. Gmina samodzielnie prowadzi gospodarkę finansową, na podstawie uchwały budżetowej Gminy.

2. Budżet Gminy jest rocznym planem dochodów i wydatków oraz przychodów
i rozchodów Gminy.

3. Budżet Gminy jest uchwalany na rok budżetowy.

4. Rokiem budżetowym jest rok kalendarzowy.

§ 10b. 1. Zgodnie z ustaloną przez Radę procedurą, projekt uchwały budżetowej wraz
z uzasadnieniem do projektu uchwały budżetowej oraz innymi materiałami określonymi
w powyższej uchwale, Burmistrz sporządza i przedkłada Radzie w ustawowym terminie.

2. Bez zgody Burmistrza, Rada nie może wprowadzić w projekcie uchwały budżetowej Gminy zmian powodujących zmniejszenie dochodów lub zwiększenie wydatków
i jednocześnie zwiększenie deficytu budżetu Gminy.

3. Równocześnie z projektem uchwały budżetowej, Burmistrz przedstawia Radzie
i Regionalnej Izbie Obrachunkowej - celem zaopiniowania, projekt uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej lub jej zmiany.

§ 10c. 1. Uchwała budżetowa  jest podejmowana przez Radę  w terminie określonym przez ustawę.

2. Procedurę prac nad projektem uchwały budżetowej, w tym: wymaganą szczegółowość projektu budżetu Gminy, terminy obowiązujące w toku prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy oraz wymogi dotyczące uzasadnienia i materiały informacyjne, które Burmistrz przedłoży Radzie wraz z projektem uchwały budżetowej, określa Rada.

§ 10d. 1. Rada nie może uchwalić budżetu, w którym planowane wydatki bieżące
są wyższe niż planowane dochody bieżące, powiększone o nadwyżkę budżetową z lat ubiegłych i wolne środki, o których mowa w ustawie o finansach publicznych.

2. W uchwale budżetowej określa się kwotę planowanego deficytu lub planowej nadwyżki budżetu Gminy wraz ze źródłami pokrycia deficytu albo przeznaczenia nadwyżki budżetu Gminy.

3. Uchwały i zarządzenia organów Gminy dotyczące zobowiązań finansowych wskazują źródła, z których zobowiązania te zostaną pokryte.

4. Uchwały Rady, o których mowa w ust. 3, zapadają zwykłą większością głosów
w obecności co najmniej połowy ustawowego składu Rady.

§ 10e. 1. Za prawidłową gospodarkę finansową Gminy odpowiada Burmistrz.

2. Gospodarka finansowa Gminy jest jawna.

3. Burmistrz niezwłocznie ogłasza uchwałę budżetową i sprawozdanie z jej wykonania
w trybie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego”.

 

9. § 11 otrzymuje brzmienie:

„Rada składa się z 15 radnych”.

 

 

  1. § 12 otrzymuje brzmienie:

„1. Obrady pierwszej sesji prowadzi najstarszy wiekiem radny obecny na sesji,
a w przypadku niemożności, czynności te wykonuje następny najstarszy wiekiem radny.

2. Pierwszą sesję należy rozpocząć od wręczenia nowym radnym zaświadczeń o wyborze,
a następnie umożliwić im złożenie ślubowania na sztandar Gminy.

3. Podczas pierwszej sesji wybierany jest Przewodniczący Rady, a także dwóch Wiceprzewodniczących.

4.  Prawo zgłaszania kandydatów na funkcję Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady przysługuje każdemu radnemu. Przeprowadza się odrębne tajne głosowanie na każdą funkcję”.

 

11. § 13 otrzymuje brzmienie:

„1. Pracami Rady kieruje Przewodniczący Rady.

  1. Przewodniczący Rady:

-       zwołuje sesje Rady,

-       ustala porządek obrad, miejsce, dzień i godzinę sesji oraz listę osób zaproszonych
w uzgodnieniu z Burmistrzem,

-       przewodniczy obradom, w tym:

a)      otwiera i zamyka sesje,

b)      czuwa nad sprawnym przebiegiem obrad, a także nad zwięzłością wystąpień radnych oraz innych osób uczestniczących w sesji,

c)      sprawdza quorum,

d)      udziela głosu,

e)      zarządza i przeprowadza głosowanie nad projektami uchwał,

f)        zarządza przerwę,

-     podpisuje uchwały Rady,

-     koordynuje prace Komisji,

-     przyjmuje skargi i wnioski oraz nadaje im bieg.

  1. Przewodniczący Rady może wyznaczyć do wykonywania swoich zadań Wiceprzewodniczącego. W przypadku nieobecności Wiceprzewodniczącego Rady, zadania te wykonuje najstarszy wiekiem Wiceprzewodniczący, a w przypadku nieobecności obydwu Wiceprzewodniczących, najstarszy wiekiem Radny.
  2. Zawiadomienie o terminie, miejscu i przedmiocie obrad Rady powinno być ogłoszone 

do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.

  1. Obrady są jawne i ogólnodostępne.
  2. Projekty uchwał oraz materiały związane z przedmiotem sesji przygotowuje Burmistrz”.

 

12. § 14 otrzymuje brzmienie:

„W przypadku wygaśnięcia mandatu Radnego - Przewodniczącego Rady przed upływem kadencji, Rada na tej samej sesji dokonuje wyboru na wakujące stanowisko”.

 

13. § 15 otrzymuje brzmienie:

„ Rada uchwala roczny harmonogram pracy Rady odrębną uchwałą”.

 

14. § 16 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„Rada może podejmować:

1)     deklaracje – zawierające samo zobowiązanie się do określonego postępowania,

2)     oświadczenia – zawierające stanowisko w określonej sprawie,

3)     apele – zawierające formalne, nie wiążące wezwania adresatów zewnętrznych
do określonego postępowania”.

 

15. § 17 otrzymuje brzmienie:

„Rada obraduje na sesjach:

1)     zwyczajnych zwoływanych przez Przewodniczącego Rady:

a)      zgodnie z harmonogramem przyjętym przez Radę,

b)     poza harmonogramem w razie potrzeby.

2)     nadzwyczajnych zwoływanych na wniosek Burmistrza lub Radnych. Porządek sesji nadzwyczajnej przedstawia wnioskodawca wraz z porządkiem podejmowanych uchwał.

3)     Sesja uroczysta może być zwoływana w trybie sesji zwyczajnej i nadzwyczajnej. Może być zwoływana z innymi Radami. Porządek sesji uroczystej stosowny jest do wydarzenia, dla którego sesja została zwołana.

4)     Do sesji nadzwyczajnej i sesji uroczystej nie stosuje się 7 dniowego terminu powiadomienia radnych”. 

 

16. W § 19 wyrazy „obowiązany jest udzielić” zastępuje się wyrazem „udziela”.

 

17. W § 20 skreśla się wyrazy „Przewodniczącego Rady”.

 

18. W § 24 ust. 2  po wyrazie „Burmistrz” dodaje się wyraz „i Z-ca Burmistrza”.

W § 24 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„Zmiany w porządku obrad można wprowadzić do czasu zamknięcia obrad”.

 

19.  W § 25 pkt. 2) otrzymuje brzmienie:

„2) sprawozdanie Burmistrza o pracach Burmistrza w okresie między sesjami”.

W § 25 po pkt. 2) wprowadza się pkt. 2a) w brzmieniu:

„2a) sprawozdanie z wykonania uchwał Rady w okresie rocznym”.

 

20. W§ 26 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

„W razie uznania odpowiedzi za niezadawalającą, radny interpelujący może zwrócić się
o uzupełnienie odpowiedzi”.

Po ust. 5 wprowadza się ust. 5a w brzmieniu:

„5a) Pisemne uzupełnienie odpowiedzi na interpelację powinno nastąpić w terminie 7 dni
od daty złożenia wniosku, w trybie określonym w ust. 5”.

 

21. W § 28 skreśla się ust. 1.

 

22. Skreśla się § 29.

 

23. W § 34:

-       ust. 3. otrzymuje brzmienie:

„Przebieg sesji nagrywa się, a nagranie przechowuje się przez okres sześciu miesięcy od daty odbycia sesji”,

-       w ust. 4 skreśla się wyrazy: „listę osób zabierających głos na sesji”,

-       ust. 5 otrzymuje brzmienie:

„Protokół z sesji sporządza się niezwłocznie po odbyciu sesji, a następnie po podpisaniu przez protokolanta i Przewodniczącego Rady wykłada się do wglądu w Urzędzie oraz na następnej sesji”,

-       ust. 6 otrzymuje brzmienie:

„W trakcie obrad lub nie później niż do czasu przyjęcia protokołu na najbliższej sesji radni mogą zgłaszać poprawki lub uzupełnienia do protokołu, przy czym o ich uwzględnieniu rozstrzyga Przewodniczący Rady po wysłuchaniu protokolanta i przesłuchaniu nagrania
z przebiegu sesji. O sprostowaniu protokołu rozstrzyga Rada”.

 

24. W § 35  skreśla się pkt. 4.

 

25. W § 36 skreśla się ust. 2.

 

26. § 37 otrzymuje brzmienie:

„1. Inicjatywę uchwałodawczą posiadają:

1)     radni,

2)     komisje Rady,

3)     kluby Radnych,

4)     Burmistrz,

5)     grupa 200 mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Biała Rawska, posiadająca czynne prawo wyborcze.

2. Projekt uchwały powinien być przygotowany zgodnie z „Zasadami techniki prawodawczej”, a w szczególności powinien zawierać:

1)     tytuł uchwały,

2)     podstawę prawną,

3)     postanowienia merytoryczne,

4)     określenie organu odpowiedzialnego za wykonanie uchwały,

5)     ustalenie terminu wejścia w życie uchwały,

6)     projekt uchwały powinien być przedłożony Radzie wraz z uzasadnieniem podpisanym przez wnioskodawcę.

3. Projekty uchwał w miarę możliwości są opiniowane co do zgodności uchwały z prawem przez radcę prawnego Urzędu. Brak podpisu radcy prawnego nie stanowi przeszkody nadania dalszemu biegu uchwały.

4. Do projektu uchwały, zgłoszonego przez grupę mieszkańców Gminy, o których mowa ust. 1 pkt. 5, załącza się listę wymienionych mieszkańców występujących z inicjatywą uchwałodawczą wraz z ich podpisami i numerem Pesel”.

 

 

27. W § 41 w ust. 1 wyrazy „Biuro Rady” zastępuje się wyrazami „Wydział Organizacyjny”.
W § 41 skreśla się ust. 2.

 

28. W § 44 ust. 2 i ust. 3 wyrazy „Przewodniczący Rady” zastępuje się wyrazami „Przewodniczący obradom”.

 

29.  W§ 47 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„Bezwzględna większość głosów jest to liczba większa od połowy ustawowego składu Rady, najbliższa tej połowie”.

 

30. W § 48:

-       skreśla się ust. 3.

 

31. W § 50:

-       ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„Szczegółowy przedmiot działania, liczebność i skład osobowy komisji stałych, z wyjątkiem Komisji Rewizyjnej, określa Rada odrębną uchwałą”,

dodaje się ust. 4. w brzmieniu:

„Wnioski komisji przedstawia się Radzie i poddaje pod głosowanie”.

 

32. W§ 51 ust. 3  skreśla się wyrazy „przy pomocy Zastępcy”.

 

33. § 52 otrzymuje brzmienie: 

„1. Komisje działają na posiedzeniach.

  1. Pierwsze po wyborach posiedzenie komisji zwołuje Przewodniczący Rady.
  2. Posiedzenia komisji zwołuje Przewodniczący komisji, a w razie jego nieobecności Zastępca Przewodniczącego Komisji.
  3. Posiedzenia komisji odbywają się zgodnie z planami pracy. W uzasadnionych przypadkach, przewodniczący może zwołać posiedzenie poza planem pracy.
  4. Plany pracy ustalają członkowie poszczególnych Komisji i są one zatwierdzane przez Radę.
  5. Przebieg komisji nagrywa się, a nagranie przechowuje się do czasu przyjęcia protokołu z komisji.
  6. W razie potrzeby komisje mogą odbywać posiedzenia wspólne. Inicjator zwołania wspólnego posiedzenia Komisji przewodniczy wspólnej Komisji. Każda z Komisji głosuje odrębnie”.

 

34. Skreśla się § 53 i § 54.

 

35. § 55 otrzymuje brzmienie:

„Opinie i wnioski komisji uchwalane są w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów
w obecności co najmniej połowy składu komisji i są przedkładane  na posiedzeniu Rady”. 

 

36. W § 58 skreśla się ust. 1.

 

37. Skreśla się Rozdział 7.

 

38. § 62 otrzymuje brzmienie:

„1. Celem działań kontrolnych Komisji Rewizyjnej jest dostarczanie Radzie informacji niezbędnych dla oceny Burmistrza, gminnych jednostek organizacyjnych, jednostek pomocniczych Gminy.

2. Komisja przeprowadza kontrole, kierując się kryteriami:

1)      legalności,

2)      gospodarności,

3)      rzetelności,

4)      celowości.

  1. Burmistrz informuje Radę  o przeprowadzonych kontrolach dokonywanych przez podmioty zewnętrzne na najbliższym posiedzeniu”.

 

39. W § 64 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„Przewodniczący Komisji i jego Zastępca oraz pozostali członkowie Komisji podlegają wyłączeniu od udziału w głosowaniu w sprawach, w których może powstać podejrzenie
o stronniczość”.

ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„W sprawach wyłączenia Zastępcy Przewodniczącego Komisji oraz poszczególnych członków decyduje w formie pisemnej Przewodniczący Komisji”.

40. § 65 otrzymuje brzmienie:

„1. Komisja podlega Radzie.

2. Komisja przedkłada Radzie do zatwierdzenia plan pracy w terminie do 31 marca każdego roku.

3. Komisja może przystąpić do wykonania kontroli po zatwierdzeniu planu pracy przez Radę.

4. Rada może podjąć decyzję w sprawie przeprowadzenia kontroli nie objętej planem Komisji.

5. Komisja jest obowiązana do przeprowadzenia kontroli w każdym przypadku po podjęciu takiej decyzji przez Radę”.

 

41. W § 66 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„Komisja składa Radzie w terminie do 30 czerwca każdego roku roczne sprawozdanie ze swej działalności w roku poprzednim”.

W § 66 w ust. 2 skreśla się pkt. 5.

 

42. W § 67 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Posiedzenia Komisji zwołuje Przewodniczący Komisji z własnej inicjatywy, a także na wniosek Rady”.

Ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„Rada składająca wniosek w sprawie zwołania Komisji zobowiązana jest wskazać we wniosku przyczynę jej zwołania”.

Ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„Z posiedzenia Komisji należy sporządzić protokół, który winien być podpisany przez protokolanta i Przewodniczącego Komisji”.

 

43. § 68 otrzymuje brzmienie:

„Rozstrzygnięcia Komisji zapadają zwykłą większością głosów”.

 

44. W § 69 wyrazy „sprawuje Biuro Rady” zastępuje się wyrazami „zapewnia Burmistrz”.

 

45. W § 70 skreśla się ust. 2.

 

46. W § 72 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„2. Przed przystąpieniem do czynności kontrolnych, Kontrolujący obowiązani są okazać kierownikowi kontrolowanego podmiotu upoważnienia, o których mowa w ust. 2. i okazać dowody osobiste”. 

 

47. § 81 otrzymuje brzmienie:

„Protokół sporządza się w czterech egzemplarzach, które w terminie 3 dni od daty sporządzenia protokołu otrzymują: Burmistrz, Przewodniczący Rady, Przewodniczący Komisji i kierownik kontrolowanego podmiotu”.

 

48. W § 82 skreśla się ust. 2 i 3.

 

49. Skreśla się § 83.

 

50. W § 85 ust. 2 wyrazy „uprawnienia uchwałodawcze” zastępuje się wyrazami „uprawnienia inicjatywy uchwałodawczej”.

 

51. § 87 otrzymuje brzmienie:

„Burmistrz wykonuje swoje zadania przy pomocy Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy”.

 

 

52. § 88 otrzymuje brzmienie:

„1. Burmistrz wydaje Zarządzenia w sytuacjach przewidzianych prawem.

2. Burmistrz wydaje decyzje administracyjne, Burmistrz może upoważnić innych pracowników do wydawania w swoim imieniu tych decyzji.

3. Pozostające w kompetencji Burmistrza sprawy rozstrzygane są w formie decyzji, postanowień, instrukcji, poleceń służbowych.

4. Burmistrz może uczestniczyć w sesjach i komisjach Rady. Burmistrz osobiście lub przez upoważnionego pracownika przedkłada Radzie na każdej sesji zwyczajnej informacje, sprawozdania z realizacji zadań w okresie między sesjami”.

 

53. Po Rozdziale 10 wprowadza się Rozdział 11 w brzmieniu:

„Przyjmowanie, rozpatrywanie oraz załatwianie skarg przez Radę

§ 88a W zakresie określonym art. 229 pkt. 3 Kodeksu Postępowania Administracyjnego
i na zasadach wynikających z tegoż Kodeksu oraz niniejszego Statutu, Rada rozpatruje składane przez obywateli skargi dotyczące zadań lub działalności Burmistrza i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

§ 88b 1. Skargę wniesioną do Rady, Przewodniczący Rady przedstawia radnym na najbliższej sesji celem ustalenia właściwości Rady do jej rozpatrzenia.

2. Stwierdzając właściwość Rady do rozpatrzenia skargi, Rada podejmuje uchwałę
o przekazaniu skargi do Komisji Rewizyjnej w celu przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, zbadania przedstawionych w skardze zarzutów.

3. W przypadku stwierdzenia przez Radę braku właściwości do rozpatrzenia skargi, Rada podejmuje stosowną uchwałę i skarga zostaje przekazana do podmiotu właściwego do jej rozpatrzenia.

§ 88c 1. W toku prowadzonego postępowania wyjaśniającego, na żądanie Komisji Rewizyjnej, Burmistrz, dyrektorzy jednostek organizacyjnych zobowiązani są do przedkładania dokumentów bądź składania ustnie lub pisemnie wyjaśnień, co do stanu faktycznego
i prawnego wynikającego z treści skargi.

2. Komisja Rewizyjna może postanowić o wezwaniu skarżącego na posiedzenie komisji.

§ 88d. Badanie skargi przez Komisję Rewizyjną winno być zakończone w terminie umożliwiającym rozpatrzenie skargi przez Radę na najbliższej sesji.

§ 88e. Komisja po zbadaniu skargi przygotowuje projekt stanowiska Rady w sprawie rozpatrzenia skargi, w formie projektu uchwały wraz z uzasadnieniem.

§ 88f 1. Przewodniczący Rady, po otrzymaniu od Komisji Rewizyjnej projektu uchwały,
o którym mowa w § 88e, wprowadza do porządku obrad najbliższej sesji Rady sprawę rozpatrzenia skargi.

2. Rada dyskutuje nad zaproponowanym przez Komisję Rewizyjną projektem uchwały
w sprawie rozstrzygnięcia skargi. Projekt uchwały przedstawiany jest przez Przewodniczącego Komisji, a odpowiedzi na pytania radnych udzielać mogą członkowie komisji.

§ 88g 1. Rada w celu podjęcia wiążącego rozstrzygnięcia skargi przyjmuje w głosowaniu uchwałę w sprawie załatwienia skargi, w której:

1)    uznaje skargę za uzasadnioną;

2)    uznaje skargę za nieuzasadnioną;

3)    uznaje skargę za uzasadnioną bądź nie, w części zarzutów stawianych w skardze, wyraźnie zaznaczając w uzasadnieniu, o które zarzuty chodzi.

2. Do uchwały dołączane jest uzasadnienie podjętego rozstrzygnięcia skargi”.

 

54. § 89 otrzymuje brzmienie:

„1. Działalność Rady Miejskiej oraz Burmistrza jest jawna.

2. Zasady dostępu obywateli do informacji publicznej regulują odrębne przepisy.

3. Jeżeli nie jest możliwe udostępnienie dokumentów w całości z powodu ustawowego ograniczenia ich jawności, zainteresowanemu udostępnia się pozostałą część informacji.

4. Podstawowe informacje dotyczące wykonywania zadań publicznych Gminy udzielane
są zainteresowanym bezpośrednio przez wyznaczonych pracowników Urzędu w godzinach pracy Urzędu. Informacje udostępniane są na pisemny wniosek strony zainteresowanej”.

 

§ 2

 

 Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Biała Rawska.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 lipca 2013 09:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Bryśkiewicz
Ilość wyświetleń: 1542
19 lipca 2013 09:29 (Monika Bryśkiewicz) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany