Nabór pracowników

DYREKTOR Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Błażejewicach Błażejewice 10a, 96-230 Biała Rawska OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

DYREKTOR

Szkoły Podstawowej  im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Błażejewicach

Błażejewice 10a, 96-230 Biała Rawska

 OGŁASZA NABÓR

NA STANOWISKO PRACY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

w Szkole Podstawowej  w Błażejewicach wymiarze 1/6 etatu

 

Wymagania niezbędne:

1)    ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;

2)    ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3)    nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4)    posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

5)    spełnia jeden z poniższych warunków:

a)  ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c)  jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:

znajomość ustawy o rachunkowości,
znajomość ustawy o finansach publicznych,
znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
znajomość przepisów samorządowych,
znajomość przepisów podatkowych,
znajomość przepisów i finansowania zadań wynikających z kompetencji szkoły publicznej,
znajomość zasad księgowości budżetowej w jednostkach oświatowych,
znajomość zasad naliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej,
 znajomość prawa z zakresu prawa podatkowego w jednostkach oświatowych,
 znajomość prawa z zakresu prawa pracy,
 znajomość prawa z zakresu Karty Nauczyciela,
 znajomość przepisów dotyczących ZUS oraz PFRON.

 

  1. Biegła znajomość obsługi komputera.
  2. Sprawna obsługa urządzeń biurowych.
  3. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.
  1. Prawo jazdy kat. B.

 

Odpowiedzialność na ww. stanowisku:

 

Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, zwanym dalej "głównym księgowym", jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:

1)    prowadzenia rachunkowości jednostki;

2)    wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;

3)    dokonywania wstępnej kontroli:

a)  zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

b)  kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

  1. prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej,
  2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  3. kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  4. kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji    gospodarczych i finansowych,
  5. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia   rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli   dokumentów finansowych,
  6. opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,
  7. kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych, dokonywanie przelewów,
  8. dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym     dokumentów księgowych,
  9. prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej,
  10. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  11. Kompletowanie oraz kontrolowanie pod względem merytorycznym
    dokumentów płacowych oraz sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych,
    dodatkowego wynagrodzenia rocznego, zasiłków macierzyńskich,
    opiekuńczych dla wszystkich pracowników.
  12. Prowadzenie rozliczeń z ZUS-em i Urzędem Skarbowym oraz pełnej
    dokumentacji wynikającej z tych rozliczeń, naliczanie i terminowe
    odprowadzanie pozostałych składek i potrąceń od wynagrodzeń.
  13. Prowadzenie pełnej ewidencji wypłat osobowego funduszu płac (karty
    wynagrodzeń) oraz wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia
    osobom zainteresowanym oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach do
    celów emerytalno-rentowych.
  14.  Prowadzenie ewidencji środków trwałych i środków trwałych w
    wyposażeniu, księgozbiorów bibliotecznych oraz rozliczanie przeprowadzanej
    inwentaryzacji.
  15.  Naliczanie amortyzacji środków trwałych i sporządzanie sprawozdań w
    tym zakresie.
  16. wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska,
  1. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.

 

Informacja o warunkach pracy:

  1. Praca biurowa.
  2. Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin.
  3. Planowane zatrudnienie: lipiec 2017 r.
  4. Praca w systemie jednozmianowym w wymiarze 1/6 etatu 
  5. Miejsce wykonywania pracy Księgowość Szkół ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska

Informacje dodatkowe

W czerwcu 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął   6%.


Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest przeprowadzana dwuetapowo i obejmuje :

I  etap  –  kwalifikacja  formalna: badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności  
i spełnienia wymagań formalnych.

II etap  – kwalifikacja merytoryczna: obejmująca rozmowę kwalifikacyjną   z  komisją  konkursową,    powołaną    przez Dyrektora Szkoły Podstawowej.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.   

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
  5. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U.
    z 2011 r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ).

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 24.07.2017 r.  do godz. 15 30  pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II, 57

96-230 Biała Rawska

 

W zaklejonych kopertach z dopiskiem:

NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W:

Szkole Podstawowej  w  Błażejewicach w wymiarze  1/6 etatu 

 

 

Aplikacje, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu             25.07.2017 r.  o godz. 900.

 

Szczegółowe wytyczne dla kandydatów znajdują się w Zarządzeniu  Nr 8/2016/2017  Dyrektora Szkoły Podstawowej w Błażejewicach z dnia 12  lipca 2017 r. opublikowane 

na tablicy ogłoszeniowej w Szkole Podstawowej w Błażejewicach,  na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://spblazejewice.szkolnastrona.pl/bip/ oraz  na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
w Szkole Podstawowej w Błażejewicach.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Szkole Podstawowej w Błażejewicach oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej.

 

 

 

Błażejewice, dnia  12.07.2017 r.

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Błażejewicach

Aneta Jędrzejewska

 

 

 

 

 

 

 

 

Zarządzenie Nr 8/2016/2017

Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Błażejewicach

z dnia 12 lipca 2017 r.

w sprawie naboru

na stanowisko Głównego Księgowego w wymiarze 1/6 etatu.

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ), zarządzam co następuje:

 

§ 1.

 

  1. Ogłasza się nabór na stanowisko urzędnicze - Głównego Księgowego w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Błażejewicach w wymiarze 1/6 etatu.

 

§ 2.

 

Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wyżej wymienione stanowisko, powołuje się Komisję Rekrutacyjną, zwaną dalej „Komisją” w składzie:

 

1)   Ewa Kaczmarek - Przewodnicząca Komisji

2)    Anna Kłos – Członek Komisji

3)   Małgorzata Feller – Członek Komisji

4)   Iwona Dybowska- Sekretarz Komisji.

 

§ 3.

Komisja dokona oceny dokumentacji pod względem formalnym w dniu 25.07.2017 r. o godz. 9.00.               O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie-telefonicznie.

 

§ 4

 

Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych

 

 

  1. Po umieszczeniu ogłoszenia w BIP i na tablicy informacyjnej następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą
    na wolnym stanowisku urzędniczym.
  2. Na dokumenty aplikacyjne składają się:

a)      życiorys - curriculum vitae, list motywacyjny

b)      kserokopie świadectw pracy,

c)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

d)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

e)      kwestionariusz osobowy,

f)        opinie z poprzednich miejsc pracy (jeśli kandydat takie posiada),

g)      oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

  1. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie przyjmowane są w formie pisemnej (osobiście lub przesłane pocztą, w terminie określonym
    w ogłoszeniu) po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na stanowisko urzędnicze.
  2. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,
    z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą
    z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.).
  3. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.

 

§ 5

 

 

Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych

 

 

  1. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w BIP, Komisja Rekrutacyjna dokonuje analizy dokumentów złożonych przez kandydatów.
  2. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi nadesłanymi przez kandydatów.
  3. Celem analizy jest porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych
    z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu oraz stwierdzenie ich kompletności.
  4. Wynikiem analizy dokumentów jest ustalenie listy kandydatów, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze i dopuszczenie ich do drugiego etapu naboru.

 

§ 6

 

Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne

 

 

  1. Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów aplikacyjnych, umieszcza się w BIP oraz na tablicy ogłoszeniowej  listę kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  2. Sporządzona w porządku alfabetycznym lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  3. Kandydaci nie zakwalifikowani do drugiego etapu naboru zostają o tym fakcie powiadomieni w formie pisemnej.
  4. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP
    oraz na tablicy ogłoszeniowej do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru. Wzór listy stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
  5. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną
    w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze.

 

§ 7

Selekcja końcowa kandydatów

 

 

 

  1. Na selekcje końcową składają się rozmowa kwalifikacyjna, którą

przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna.

 

  1. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem
    i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji oraz możliwość oceny:

a)      predyspozycji możliwość umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,

b)      posiadanej wiedzy na temat jednostki samorządu terytorialnego, w której ubiega się o stanowisko,

c)      obowiązków i zakresu odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata,

d)      celów zawodowych kandydata.

  1. Wszyscy kandydaci odpowiadają na 4 jednakowych pytań.
  2. Każdy członek Komisji podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0
    do 5 za każde pytanie.
  3. Maksymalną liczbę punktów, które może otrzymać kandydat od Komisji wynosi 80

 

 

§ 8

 

Ogłoszenie wyników

 

 

  1. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wybiera kandydata, który w selekcji końcowej uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  2. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i aktualne badania lekarskie.

 

 

§ 9

 

Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze

 

 

  1. Po zakończeniu procedury naboru sekretarz Komisji Rekrutacyjnej sporządza protokół, który podpisują wszyscy członkowie Komisji obecni na posiedzeniu. Protokół jest jawny.
  2. Protokół zawiera w szczególności:

a)      określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,

b)      liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne,

c)      informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,

d)      uzasadnienie dokonanego wyboru,

e)      skład komisji przeprowadzającej nabór.

  1. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zarzadzenia.
  2. Przewodniczący Komisji przekazuje wyniki naboru wraz z jego dokumentacją Dyrektorowi Szkoły Podstawowej w Błażejewicach.

 

§10

 

Informacja o wynikach naboru

 

 

  1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana.
  2. Informacja, o której mowa w ust.1 zawiera:

a)      nazwę i adres jednostki,

b)      określenie stanowiska urzędniczego,

c)      imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,

d)      uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie nierozstrzygnięci naboru na stanowisko urzędnicze.

  1. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń  Urzędu oraz Szkoły Podstawowej przez okres co najmniej 3 miesięcy
  2. Wzór ogłoszenia wyników naboru stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zarządzenia.
  3. Jeżeli w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną
    w drodze naboru zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru. Przepisy ust. 1,2 stosuje się odpowiednio.

 

  • § 11

 

Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi

 

 

  1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu
     i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się jako kandydaci do pracy będą odsyłane adresatom lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

 

§ 12

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 12 lipca 2017 r.

 

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Błażejewicach

Aneta Jędrzejewska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

LISTA KANDYDATÓW

SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE

 

 

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do II etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

 

 

Lp.    Imię i nazwisko                                                         Miejsce zamieszkania

 

1.       ................................                                       ......................................

 

2.       ................................                                       ......................................

 

3.       ................................                                       ......................................

 

4.       ................................                                       ......................................

 

5.       ................................                                       ......................................

 

 

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu ................................... o godz. ...............

 

 

                                                                     

.........................................................................

                                                                                (data i podpis osoby upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

 

 

PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW NA STANOWISKO PRACY

.................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

  1. W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało ..................... kandydatów  spełniających wymogi formalne.

 

  1. Komisja w składzie:

1)      .....................................................

2)      .....................................................

3)      .....................................................

4)      .....................................................

 

  1. Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z zarządzeniem nr .............. wybrano następujących kandydatów uszeregowanych według liczby uzyskanych punktów.

 

 

Lp.

Imię i nazwisko

Adres

Wynik

rozmowy

Punktacja

Razem

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

4. Zastosowano następujące metody naboru (wyjaśnić jakie):

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

5. Zastosowano następujące techniki naboru (wyjaśnić jakie):

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

6. Uzasadnienie wyboru:

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

7. Załączniki do protokołu:

1)      kopia ogłoszenia o naborze,

2)      kopie dokumentów aplikacyjnych kandydatów,

3)      wyniki: i rozmowy kwalifikacyjnej

 

 

Protokół sporządził:                                                                                      

.........................................................

(data, imię i nazwisko pracownika)                                                

                                                                                                       

 

Podpisy członków Komisji:

 

.............................................

 

.............................................

 

.............................................

 

                                                                                            Zatwierdził:

 

…...............…………………….

(podpis i pieczęć)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 

..................................................................................

( nazwa stanowiska pracy)

 

 

          Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został/a wybrany/a Pan/i  ...........................................................................................................................

                                                                  (imię i nazwisko)

 

zamieszkały/a  .............................................................................................................................

                                                         ( miejsce zamieszkania)

 

 

 

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

 

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

.....................................................................

                                                                              (data, podpis osoby upoważnionej)

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 lipca 2017 15:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 1440
22 maja 2023 09:03 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [wynik.jpg] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:03 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [lista_2.jpg] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:03 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [blazejewice.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany