Nabór pracowników

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR  NA STANOWISKO URZĘDNICZE – INSPEKTOR  DS. INWESTYCJI W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ.

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie: wyższe techniczne. 
  3. Co najmniej 3-letni staż pracy.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralność za umyślne  przestępstwa skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. Co najmniej 2-letni staż pracy w administracji samorządowej.
  2. Preferowane doświadczenie przy prowadzeniu zadań inwestycyjnych.
  3. Umiejętność sprawdzania dokumentacji projektowej pod względem zgodności
    z przepisami budowlanymi i sprawdzania zgodności kosztorysów z projektem budowlanym.
  4. Umiejętność pracy nad projektem i poszukiwania rozwiązań zgodnych z obowiązującym prawem dla danego tematu.
  5. Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku.
  6. Biegła znajomość obsługi komputera.
  7. Sprawna obsługa urządzeń biurowych.
  8. Umiejętność pracy w zespole.
  9. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.
  10. Prawo jazdy kat. B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

  1. Przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych z zakresu:

a/ budownictwa,

b/ zaopatrzenia w energię cieplną i zaopatrzenia w wodę,

c/ kanalizacji i urządzeń sanitarnych,

d/ ustalanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych dla programu gospodarczego gminy,

e/ określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki    projektowej, uzyskanie uzgodnień i decyzji zezwalających na wykonanie robót,

f/ ustalanie elementów składowych i kosztów inwestycji ,

g/ przekazywanie inwestycji do użytkowania, rozliczanie jej kosztów, przygotowanie PT środka trwałego.

h/ przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do SIWZ przy ogłaszaniu zamówień publicznych z zakresu stanowiska.

i/ prowadzenie dokumentacji przeglądów gwarancyjnych, pogwarancyjnych odebranych inwestycji.

2. Przygotowywanie ocen, analiz, informacji i sprawozdawczości.

3. Opracowywanie propozycji przedsięwzięć do projektu programów rozwoju gminy.

4. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.

5. Przekazywanie do archiwum dokumentów, zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją.

6. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza i Naczelnika Wydziału.

Informacja o warunkach pracy:

  1. Praca biurowa.
  2. Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin.
  3. Praca w systemie jednozmianowym
  4. W wymiarze czasu pracy – pełny etat (1/1).

Informacje dodatkowe

W sierpniu 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
  5. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm. ).

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 02.10.2017 r.  do godz. 15 30  pod adresem:

 

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II, 57

96-230 Biała Rawska

 

W zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze – Inspektor  ds. inwestycji w Wydziale Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 03.10.2017 r. o godz. 830.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

 

Biała Rawska, dnia  21.09.2017 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2017 12:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 1503
22 maja 2023 09:03 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [lista_kandydatow_ktorzy_zlozyli_dokumenty_aplikacyjne.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:03 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [lista_kandydatow_dopuszczonych_do_ii_etapu_naboru.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:03 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany