Nabór pracowników

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – INSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA I ROZLICZANIA ZADAŃ Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ I INNYCH ŹRÓDEŁ KRAJOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ

 

 

 

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – INSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA I ROZLICZANIA ZADAŃ Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ I INNYCH ŹRÓDEŁ KRAJOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ

 

Wymagania niezbędne:

1)      Obywatelstwo polskie.

2)      Wykształcenie:

a)      średnie techniczne budowlane i co najmniej 5-letni staż pracy,

lub

b)      wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy.

3)      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4)      Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.

5)      Nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Profil (specjalność) – Budownictwo lądowe lub sieciowe
  2. Co najmniej 5-letni staż pracy w wykonawstwie lub 3-letni staż pracy  w administracji samorządowej przy prowadzeniu zadań inwestycyjnych.
  1. Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:

-  Ustawa o finansach publicznych

-  Ustawa o samorządzie gminnym

-  Ustawa prawo zamówień publicznych

- Kodeks Postępowania Administracyjnego

  1. Znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
  2. Biegła znajomość obsługi komputera.
  3. Sprawna obsługa urządzeń biurowych.
  4. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

  1. Prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej w zakresie możliwości realizacji zadań infrastruktury gminy.
  2.  Przygotowywanie i opracowywanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków
    pozabudżetowych, w tym środków z Unii Europejskiej.
  3. Prowadzenie stałego monitorowania z realizacji umów podpisanych przez Burmistrza
    w zakresie uzyskanych środków unijnych oraz rozliczanie zadań. Obsługa Centralnego Systemu Teleinformatycznego – SL2014 .
  4. Współdziałanie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, jednostkami podległymi Urzędowi w opracowaniu wniosków dotyczących środków z funduszy unijnych, dotacji, pożyczek i innych źródeł finansowania, instytucjami oraz stowarzyszeniami i organizacjami społecznymi w merytorycznym zakresie działania.
  5. Znajomość Strategii Rozwoju Gminy oraz dbanie o jej zgodność ze strategiami wyższych szczebli, np. wojewódzką, krajowymi.
  6. Gromadzenie informacji i danych ekonomicznych o gminie.
  7. Nawiązywanie kontaktów i bieżąca współpraca z inwestorami krajowymi w zakresie inwestowania na terenie gminy.
  8. Przygotowywanie ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych.
  9. Ustalanie nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości.
  10. Nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych.

Informacja o warunkach pracy:

  1. Praca biurowa.
  2. Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin.
  3. Praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy.

Informacje dodatkowe

W lutym 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
  5. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 25.03.2019 r.  do godz. 15 30  pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II 57

96-230 Biała Rawska

 

W zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne  stanowisko  urzędnicze  –  Inspektor ds. pozyskiwania i rozliczania  zadań  z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł krajowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej”.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 26.03.2019 r.
o godz. 8 30.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

                                                                                                                                                                            

                                                                                                                                              

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

dla których Administratorem jest Burmistrz Białej Rawskiej

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  zwanego dalej „RODO”  informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz  Białej Rawskiej z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy  w Białej Rawskiej przy ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska, kontakt  tel. 46 81 59 377, adres e-mail: umig@bialarawska.pl
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych  jest Pan Adam Kos  kontakt  e-mail: r.jakubczak@bialarawska.pl (wyłącznie sprawy związane z danymi osobowymi)
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.    Dz. U. z 2018 r., poz. 994) oraz innych przepisów prawa, będącymi w zgodzie z ogólną podstawą do przetwarzania danych osobowych zawartą w  art. 6 ust. 1 lit. a - e RODO  w celu realizacji czynności urzędowych tj.

ü  wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze  - art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

ü  wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora  - art. 6 ust. 1 lit. e RODO;

ü  dla ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej - art. 6 ust. 1 lit. d RODO;

ü  podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy  oraz jej realizacji - art. 6 ust. 1 lit. a i art. 6 ust 1 lit b RODO;

ü  podjęcia działań o charakterze komunikacyjnym zmierzającym do sprawnego załatwienia sprawy - art. 6 ust 1 lit a RODO;

  1. Realizując powyższe cele, Pani/Pana dane osobowe mogą  być udostępniane  innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom, które przetwarzają dane osobowe                   w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia do przetwarzania danych osobowych.
  2. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do krajów trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane, przez okres niezbędny do realizacji celu w jakim zostały zebrane, a także przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w zakresie archiwizacji (Ustawa z dnia 14 lipca  1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych,  posiada Pani/Pan:

ü  prawo dostępu do treści swoich danych -  art.15 RODO;

ü  prawo do sprostowania nieprawidłowych danych osobowych lub ich uzupełnienia - art.16 RODO;

ü  prawo do usunięcia danych - art. 17 RODO.

ü  prawo do żądania ograniczenia przetwarzania  danych -  art. 18 RODO;

ü  prawo do wniesienia sprzeciwu -  art. 21 RODO

  1. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres korespondencyjny bądź adres  e-mailowy urzędu.
  2. Warunkiem przeprowadzenia sprawy przez Urząd jest podanie przez Panią/Pana danych osobowych, które może być:

ü  obowiązkowe, jeżeli tak stanowią przepisy prawa;

ü  dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji czynności urzędowych lub brak możliwości zawarcia umowy.

  1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  2. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Biała Rawska, dnia  14.03.2018 r.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 marca 2019 13:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Adrianna Ambroziak
Ilość wyświetleń: 1245
22 maja 2023 09:05 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [scan_dok_ogl_oszenia.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:05 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [scan_dok_2.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:04 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [scan_dok_1.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany