Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Wykształcenie:
a) wyższe lub średnie. W przypadku wykształcenia średniego wymagany jest 2-letni staż pracy.
3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.
5) Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.
6) Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- Ustawa o samorządzie gminnym
- powszechnym obowiązku obrony RP,
- zarządzaniu kryzysowym,
- ochronie danych osobowych,
- ochronie informacji niejawnych,
- stanie wojennym, wyjątkowym, klęski żywiołowej
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin.
- Kodeks Postępowania Administracyjnego
- Ustawa o finansach publicznych
4. Prawo jazdy kat. B
5. Biegła znajomość obsługi komputera.
6. Sprawna obsługa urządzeń biurowych.
7. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:
zarządzanie kryzysowe:
- przygotowywanie do realizacji zadań określonych dla Gminy w ustawie o zarządzaniu Kryzysowym,
- opracowywanie i aktualizacja Planu Reagowania Kryzysowego,
- realizacja zadań związanych z wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej,
- współdziałanie z jednostkami i instytucjami w zakresie zapewnienia mieszkańcom
pomocy w sytuacjach kryzysowych,
- realizacja zadań związanych z wykonywaniem zadań przeciwpowodziowych,
- opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji Stałego Dyżuru Burmistrza,
- tworzenie stałych dyżurów dla potrzeb przekazywania informacji i decyzji,
- przekazywanie informacji o zagrożeniach mieszkańcom,
- współpraca z powiatowym i wojewódzkim centrum zarządzania kryzysowego.
obrona Cywilna:
- znajomość podstawowych aktów normatywno-prawnych dotyczących OC i wykorzystania ich w pracy,
- opracowywanie planów i sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań OC,
- opracowywanie wytycznych Szefa Obrony Cywilnej Gminy,
- organizowanie szkoleń i ćwiczeń w zakresie powszechnej obronności,
- przygotowywanie i zapewnienie systemu wykrywania skażeń,
- prowadzenie ewidencji osób wyznaczonych do pełnienia służby w OC oraz terminowe rozliczanie kart organizacyjno-mobilizacyjnych,
- przygotowywanie przedsięwzięć związanych z organizacją i prowadzeniem akcji ratunkowej i udzielaniem pomocy poszkodowanym,
- organizacja ćwiczeń i szkoleń w zakresie samoobrony ludności cywilnej Gminy,
- współpraca z Wojskową Komendą Uzupełnień,
- składanie zapotrzebowania na umundurowanie oraz sprzęt OC, a także zapewnienie warunków przechowywania, konserwacji i eksploatacji posiadanego sprzętu i umundurowania,
- Prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
- Udział w prowadzeniu poboru,
- Prowadzenie spraw z zakresu Akcji Kurierskiej,
- aktualizacja regulaminu wewnętrznego Urzędu na czas „P” i "W",
- opracowywanie dokumentacji operacyjnej funkcjonowania Gminy w warunkach kryzysu i wojny,
- opracowywanie projektu planu zamierzeń obronnych na rok kalendarzowy,
- prowadzenie ewidencji inwentarzowej (książka inwentarzowa, dokumenty przychodów- rozliczenie, likwidacja szkód, tabele należności sprzętu dla formacji OC, kontrola stanu technicznego i wyposażenia magazynowego OC).
- prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych i prowadzenie Kancelarii Tajnej,
- prowadzenie archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją
- opracowywanie sprawozdań, oraz projektu budżetu w ustawowym terminie,
- Opracowywanie szczegółowego preliminarza budżetowego samodzielnego stanowiska i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za gospodarkę finansową w merytorycznym zakresie działania,
- kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych, weryfikacja, przygotowanie do podpisu przez Skarbnika Gminy oraz zatwierdzenia przez Burmistrza,
- ewidencja wpłat z tytułu użytkowania wieczystego i przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz prowadzenie egzekucji w tym przedmiocie,
- pomoc przy sporządzeniu opisowych sprawozdań z wykonania budżetu Gminy oraz informacji półrocznych,
- pomoc przy opracowywaniu projektu budżetu Gminy oraz WPF,
- sporządzanie poleceń przelewów wraz z kompletowaniem dokumentów do wyciągu bankowego,
- pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności pracownika ds. finansowych i obsługi kasy.
- Odpowiedzialność za gospodarkę finansową na danym stanowisku.
Inne zadania zlecone przez Burmistrza, Z-cę Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika i Naczelnika Wydziału.
Informacja o warunkach pracy:
Informacje dodatkowe
W czerwcu 2020 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 17.07.2020 r. do godz. 14 30 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II 57
96-230 Biała Rawska
W zaklejonych kopertach z dopiskiem:
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – SAMODZIELNE STANOWISKO DS. WOJSKOWYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OBRONY CYWILNEJ, REFERENT DS. FINANSOWYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 20.07.2020 r.
o godz. 9 00.
Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
dla których Administratorem jest Burmistrz Białej Rawskiej
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” informujemy, że:
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora - art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
- dla ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej - art. 6 ust. 1 lit. d RODO;
- podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy oraz jej realizacji - art. 6 ust. 1 lit. a i art. 6 ust 1 lit b RODO;
- podjęcia działań o charakterze komunikacyjnym zmierzającym do sprawnego załatwienia sprawy - art. 6 ust 1 lit a RODO;
- prawo dostępu do treści swoich danych - art.15 RODO;
- prawo do sprostowania nieprawidłowych danych osobowych lub ich uzupełnienia - art.16 RODO;
- prawo do usunięcia danych - art. 17 RODO.
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych - art. 18 RODO;
- prawo do wniesienia sprzeciwu - art. 21 RODO
- obowiązkowe, jeżeli tak stanowią przepisy prawa;
- dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji czynności urzędowych lub brak możliwości zawarcia umowy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej