Nabór pracowników

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – SAMODZIELNE STANOWISKO DS. WOJSKOWYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OBRONY CYWILNEJ, REFERENT DS. FINANSOWYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ

Wymagania niezbędne:

1)      Obywatelstwo polskie.

2)      Wykształcenie:

a)      wyższe lub średnie. W przypadku wykształcenia średniego wymagany jest 2-letni staż pracy.

3)      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4)      Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.

5)      Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.

6)      Nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Co najmniej 4-letni staż pracy w  administracji samorządowej,
  1. mile widziane wykształcenie wyższe administracyjne, bezpieczeństwo narodowe, ekonomiczne,
  1. Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowiskach, a w szczególności:

-  Ustawa o samorządzie gminnym

- powszechnym obowiązku obrony RP,

- zarządzaniu kryzysowym,

- ochronie danych osobowych,

- ochronie informacji niejawnych,

- stanie wojennym, wyjątkowym, klęski żywiołowej

- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin.

- Kodeks Postępowania Administracyjnego

-  Ustawa o finansach publicznych

4. Prawo jazdy kat. B

5. Biegła znajomość obsługi komputera.

6. Sprawna obsługa urządzeń biurowych.

7. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

 

zarządzanie kryzysowe:

-         przygotowywanie do realizacji zadań określonych dla Gminy w ustawie o zarządzaniu Kryzysowym,

-        opracowywanie i aktualizacja Planu Reagowania Kryzysowego,

-        realizacja zadań związanych z wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej,

-        współdziałanie z jednostkami i instytucjami w zakresie zapewnienia mieszkańcom

pomocy w sytuacjach kryzysowych,

-        realizacja zadań związanych z wykonywaniem zadań przeciwpowodziowych,

-        opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji Stałego Dyżuru Burmistrza,

-        tworzenie stałych dyżurów dla potrzeb przekazywania informacji i decyzji,

-        przekazywanie informacji o zagrożeniach mieszkańcom,

-        współpraca z powiatowym i wojewódzkim centrum zarządzania kryzysowego.

 obrona Cywilna:

-        znajomość podstawowych aktów normatywno-prawnych dotyczących OC i wykorzystania  ich w pracy,

-        opracowywanie planów i sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań OC,

-        opracowywanie wytycznych Szefa Obrony Cywilnej Gminy,

-        organizowanie szkoleń i ćwiczeń w zakresie powszechnej obronności,

-        przygotowywanie i zapewnienie systemu wykrywania skażeń,

-        prowadzenie ewidencji osób wyznaczonych do pełnienia służby w OC oraz terminowe rozliczanie kart organizacyjno-mobilizacyjnych,

-         przygotowywanie przedsięwzięć związanych z organizacją i prowadzeniem akcji ratunkowej i udzielaniem pomocy poszkodowanym,

-        organizacja ćwiczeń i szkoleń w zakresie samoobrony ludności cywilnej Gminy,

-         współpraca  z Wojskową Komendą Uzupełnień,

-        składanie zapotrzebowania na umundurowanie oraz sprzęt OC, a także zapewnienie warunków przechowywania, konserwacji i eksploatacji posiadanego sprzętu i umundurowania,

-        Prowadzenie rejestracji przedpoborowych,

-        Udział w prowadzeniu poboru,

-        Prowadzenie spraw z zakresu Akcji Kurierskiej,

-        aktualizacja regulaminu wewnętrznego Urzędu na czas „P” i "W",

-        opracowywanie dokumentacji operacyjnej funkcjonowania Gminy w warunkach kryzysu i wojny,

-        opracowywanie projektu planu zamierzeń obronnych na rok kalendarzowy,

-        prowadzenie ewidencji inwentarzowej (książka inwentarzowa, dokumenty przychodów- rozliczenie, likwidacja szkód, tabele należności sprzętu dla formacji OC, kontrola stanu  technicznego i wyposażenia magazynowego OC).

-        prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych i prowadzenie Kancelarii Tajnej,

-        prowadzenie archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją

-        opracowywanie sprawozdań, oraz projektu budżetu w ustawowym terminie,

-        Opracowywanie szczegółowego preliminarza budżetowego samodzielnego stanowiska i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za gospodarkę finansową w merytorycznym zakresie działania,

-        kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych, weryfikacja, przygotowanie do podpisu przez Skarbnika Gminy oraz zatwierdzenia przez Burmistrza,

-        ewidencja wpłat z tytułu użytkowania wieczystego i przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności  oraz prowadzenie egzekucji w tym przedmiocie,

-        pomoc przy sporządzeniu opisowych sprawozdań z wykonania budżetu Gminy oraz  informacji półrocznych,

-        pomoc przy opracowywaniu projektu budżetu Gminy oraz WPF,

-        sporządzanie poleceń przelewów wraz z kompletowaniem dokumentów do wyciągu bankowego,

-        pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności pracownika ds. finansowych i obsługi kasy.

-        Odpowiedzialność za gospodarkę finansową na danym stanowisku.

Inne zadania zlecone przez Burmistrza, Z-cę Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika i Naczelnika Wydziału.

Informacja o warunkach pracy:

  1. Praca biurowa.
  2. Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej  4 godzin.
  3. Praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy.

Informacje dodatkowe

W czerwcu 2020 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
  5. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 17.07.2020 r.  do godz. 14 30  pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II 57

96-230 Biała Rawska

 

W zaklejonych kopertach z dopiskiem:

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – SAMODZIELNE STANOWISKO DS. WOJSKOWYCH,  ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OBRONY CYWILNEJ, REFERENT DS. FINANSOWYCH W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU W URZĘDZIE  MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 20.07.2020 r.
o godz. 9 00.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

dla których Administratorem jest Burmistrz Białej Rawskiej

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Białej Rawskiej z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy  w Białej Rawskiej przy ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska, kontakt  tel. 46 81 59 377, adres e-mail: umig@bialarawska.pl
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Magdalena Kuszmider kontakt e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl (wyłącznie sprawy związane z danymi osobowymi)
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.    Dz. U. z 2018 r., poz. 994) oraz innych przepisów prawa, będącymi w zgodzie z ogólną podstawą do przetwarzania danych osobowych zawartą w art. 6 ust. 1 lit. a - e RODO w celu realizacji czynności urzędowych tj.

-  wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

-  wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora - art. 6 ust. 1 lit. e RODO;

-  dla ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej - art. 6 ust. 1 lit. d RODO;

-  podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy oraz jej realizacji - art. 6 ust. 1 lit. a i art. 6 ust 1 lit b RODO;

-  podjęcia działań o charakterze komunikacyjnym zmierzającym do sprawnego załatwienia sprawy - art. 6 ust 1 lit a RODO;

  1. Realizując powyższe cele, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom, które przetwarzają dane osobowe                   w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia do przetwarzania danych osobowych.
  2. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do krajów trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane, przez okres niezbędny do realizacji celu w jakim zostały zebrane, a także przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w zakresie archiwizacji (Ustawa z dnia 14 lipca  1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 ze zm.).
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych,  posiada Pani/Pan:

-  prawo dostępu do treści swoich danych -  art.15 RODO;

-  prawo do sprostowania nieprawidłowych danych osobowych lub ich uzupełnienia - art.16 RODO;

-  prawo do usunięcia danych - art. 17 RODO.

-  prawo do żądania ograniczenia przetwarzania  danych -  art. 18 RODO;

-  prawo do wniesienia sprzeciwu -  art. 21 RODO

  1. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody, w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres korespondencyjny bądź adres  e-mailowy urzędu.
  2. Warunkiem przeprowadzenia sprawy przez Urząd jest podanie przez Panią/Pana danych osobowych, które może być:

-  obowiązkowe, jeżeli tak stanowią przepisy prawa;

-  dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji czynności urzędowych lub brak możliwości zawarcia umowy.

  1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  2. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.



Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 lipca 2020 12:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 782
22 maja 2023 09:05 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [scan10.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:05 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [scanpdf3.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:05 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [scanpdf2.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany