Nabór pracowników

DYREKTOR Żłobka „Bialskie Smyki” w Białej Rawskiej, ul. Mickiewicza 38, 96-230 Biała Rawska OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY Głównego Księgowego w Żłobku „Bialskie Smyki” w Białej Rawskiej w wymiarze 1/4 etatu

 

 

DYREKTOR

 

Żłobka „Bialskie Smyki” w Białej Rawskiej, ul. Mickiewicza 38, 96-230 Biała Rawska

 OGŁASZA NABÓR

NA STANOWISKO PRACY Głównego Księgowego

w Żłobku „Bialskie Smyki” w Białej Rawskiej w wymiarze 1/4 etatu

 

Wymagania niezbędne:

1)       Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia              o Wolnym Handlu  (EFTA), którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2)      ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3)      niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)    nie był/a prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządowi terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów.

5) Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi

6)    posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

7)    spełnia jeden z poniższych warunków:

a)  ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c)  jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

8) Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.

9) Nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:

znajomość ustawy o rachunkowości,
znajomość ustawy o finansach publicznych,
znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
znajomość przepisów samorządowych,
znajomość przepisów podatkowych,
znajomość przepisów i finansowania zadań wynikających z kompetencji szkoły publicznej,
znajomość zasad księgowości budżetowej w jednostkach oświatowych,
znajomość zasad naliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej,
znajomość prawa z zakresu prawa podatkowego w jednostkach oświatowych,
znajomość prawa z zakresu prawa pracy,
znajomość prawa z zakresu Karty Nauczyciela,
znajomość przepisów dotyczących ZUS oraz PFRON.

  1. Biegła znajomość obsługi komputera.
  2. Sprawna obsługa urządzeń biurowych.
  3. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.
  1. Prawo jazdy kat. B.

 

Odpowiedzialność na ww. stanowisku:

 

Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, zwanym dalej "głównym księgowym", jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:

1)    prowadzenia rachunkowości jednostki;

2)    wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;

3)    dokonywania wstępnej kontroli:

a)  zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

  1. prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej,
  2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  3. kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  4. kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji    gospodarczych i finansowych,
  5. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia   rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli   dokumentów finansowych,
  6. opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,
  7. kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych, dokonywanie przelewów,
  8. dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym     dokumentów księgowych,
  9. prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej,
  10. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  11. Kompletowanie oraz kontrolowanie pod względem merytorycznym
    dokumentów płacowych oraz sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych,
    dodatkowego wynagrodzenia rocznego, zasiłków macierzyńskich,
    opiekuńczych dla wszystkich pracowników.
  12. Prowadzenie rozliczeń z ZUS-em i Urzędem Skarbowym oraz pełnej
    dokumentacji wynikającej z tych rozliczeń, naliczanie i terminowe
    odprowadzanie pozostałych składek i potrąceń od wynagrodzeń.
  13. Prowadzenie pełnej ewidencji wypłat osobowego funduszu płac (karty
    wynagrodzeń) oraz wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia
    osobom zainteresowanym oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach do
    celów emerytalno-rentowych.
  14.  Prowadzenie ewidencji środków trwałych i środków trwałych w
    wyposażeniu, księgozbiorów bibliotecznych oraz rozliczanie przeprowadzanej
    inwentaryzacji.
  15.  Naliczanie amortyzacji środków trwałych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
  16. wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska,
  1. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.

 

Informacja o warunkach pracy:

  1. Miejsce wykonywania pracy Księgowość Szkół ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska
  1. Planowane zatrudnienie: lipiec  2021 r.
  2. Praca biurowa.
  3. Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym do 2 godzin.
  4. Praca w systemie jednozmianowym w wymiarze 1/4 etatu 
  5. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy 6 miesięcy.

 

Informacje dodatkowe

W maju 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest przeprowadzana dwuetapowo i obejmuje :

I  etap  –  kwalifikacja  formalna: badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności  
i spełnienia wymagań formalnych.

II etap  – kwalifikacja merytoryczna: obejmująca rozmowę kwalifikacyjną   z  komisją  konkursową,    powołaną    przez   Dyrektora Żłobka.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia- stanowiące załącznik Nr 1:

  1. CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
  5. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  6. Pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Pisemne oświadczenie  kandydata o niekaralności   za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,  przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu   terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów.
  8. Pisemne oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
    1. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnienie                             i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- według wzoru określonego Załącznikiem Nr 2,
    2. W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia aktualnego Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności.
    3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (informację przedstawia tylko kandydat wyłoniony w drodze naboru w dniu podpisania umowy lub niezwłocznie po podpisaniu umowy).

 

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781 t.j.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)(Dz.U.UE.L.2016.119.1) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 t.j.).

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 18.06.2021 r.  do godz. 14 30  pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II, 57

96-230 Biała Rawska

 

W zaklejonych kopertach z dopiskiem:

NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W:

Żłobku „Bialskie Smyki” w Białej Rawskiej w wymiarze  1/4 etatu 

 

 

Aplikacje, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu             21.06.2021 r. o godz. 900.

 

Szczegółowe wytyczne dla kandydatów znajdują się w Zarządzeniu  Nr 4/2021 Dyrektora Żłobka „Bialskie Smyki” w Białej Rawskiej z dnia 08  czerwca 2021 r. opublikowane 

na tablicy ogłoszeniowej w Przedszkolu w Białej Rawskiej,  na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://przedszkole38.szkolnastrona.pl/bip/  oraz  na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
w Przedszkolu w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Żłobku w Białej Rawskiej oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Żłobka.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

dla których Administratorem jest Burmistrz Białej Rawskiej

                                                                                                                                                    

                                                                                                           

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679                 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                       i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Żłobka  zwany dalej Administratorem.
  2. Kontakt z Inspektorem danych osobowych u Administratora dotyczący uwag  przetwarzania danych osobowych prosimy o zgłaszanie na adres e-mail:  jakub@kuszmider.com.pl
  3. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji procesu naboru na nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze  -  GŁOWNY KSIĘGOWY, zgodnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku -Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.   o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019.1282 t.j.) W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
  4. Podanie  danych  osobowych jest  warunkiem  wzięcia  udziału  w  postępowaniu naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze  - GŁOWNY KSIĘGOWY. Podanie danych niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest  Pani/Pan  zobowiązana/y  do  ich  podania,  a  konsekwencją  niepodania  danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
  5.  Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych- tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji z obowiązkiem ciążącym na AD w oparciu o ustawą o pracownikach samorządowych (tj. 3 mc od dnia zakończenia naboru) naboru .

W okresie  tym, osoby te będą mogły  dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia  upowszechnienia informacji o wyniku naboru nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

  1. W zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, przysługują Pani/Panu prawa:

1) prawo dostępu do danych osobowych;

2) prawo sprostowania danych

3) prawo do usunięcia danych

4) prawo ograniczenia przetwarzania

5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

6) prawo do cofnięcia zgody

7) prawo do przenoszenia danych.

Chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.

  1.  Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszało przepisy RODO. 
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

                               

                                                                                                                                                                                

Biała Rawska, dnia  08.06.2021 r.

 

 

Dyrektor Żłobka w Białej Rawskiej

Katarzyna Charzewska

 

 

 

 

 

 

 

 


Zarządzenie Nr  4/2021

Dyrektora Żłobka „Bialskie Smyki” w Białej Rawskiej

z dnia 8 czerwca 2021 r.

w sprawie naboru

na stanowisko Głównego Księgowego w wymiarze 1/4 etatu.

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ), zarządzam co następuje:

 

§ 1.

 

  1. Ogłasza się nabór na stanowisko urzędnicze - głównego księgowego w Żłobku „Bialskie Smyki” w Białej Rawskiej w wymiarze 1/4 etatu.

 

§ 2.

 

Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wyżej wymienione stanowisko, powołuje się Komisję Rekrutacyjną, zwaną dalej „Komisją” w składzie:

 

1)   Zbigniew Szcześniak- Przewodniczący Komisji

2)   Ewa Skoneczna- Członek Komisji

3)   Hanna Warulik- Rosa – Członek Komisji

4)   Ewa Kaczmarek - Członek Komisji

5)   Monika Stefańska – Członek Komisji

6)   Iwona Dybowska- Sekretarz Komisji.

 

§ 3.

Komisja dokona oceny dokumentacji pod względem formalnym w dniu 21.06.2021 r. o godz. 9.00                O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni poprzez ogłoszenie w BIP oraz indywidualnie-telefonicznie.

 

 

§ 4

 

Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych

 

 

  1. Po umieszczeniu ogłoszenia w BIP i na tablicy informacyjnej następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą
    na wolnym stanowisku urzędniczym.
  2. Na dokumenty aplikacyjne składają się:

a)      życiorys - curriculum vitae, list motywacyjny

b)      kserokopie świadectw pracy,

c)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

d)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

e)      kwestionariusz osobowy,

f)       opinie z poprzednich miejsc pracy (jeśli kandydat takie posiada),

g)      oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

  1. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie przyjmowane są w formie pisemnej (osobiście lub przesłane pocztą, w terminie określonym
    w ogłoszeniu) po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na stanowisko urzędnicze.
  2. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,
    z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą
    z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.).
  3. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.

 

§ 5

 

Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych

 

  1. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w BIP, Komisja Rekrutacyjna dokonuje analizy dokumentów złożonych przez kandydatów.
  2. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi nadesłanymi przez kandydatów.
  3. Celem analizy jest porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych
    z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu oraz stwierdzenie ich kompletności.
  4. Wynikiem analizy dokumentów jest ustalenie listy kandydatów, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze i dopuszczenie ich do drugiego etapu naboru.

 

§ 6

 

Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne

 

  1. Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów aplikacyjnych, umieszcza się w BIP oraz na tablicy ogłoszeniowej  listę kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  2. Sporządzona w porządku alfabetycznym lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  3. Kandydaci nie zakwalifikowani do drugiego etapu naboru zostają o tym fakcie powiadomieni w formie pisemnej.
  4. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP
    oraz na tablicy ogłoszeniowej do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru. Wzór listy stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia.
  5. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną
    w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze.

 

§ 7

Selekcja końcowa kandydatów

 

  1. Na selekcje końcową składają się rozmowa kwalifikacyjna, którą przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna.

 

  1. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem
    i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji oraz możliwość oceny:

a)      predyspozycji możliwość umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,

b)      posiadanej wiedzy na temat jednostki samorządu terytorialnego, w której ubiega się o stanowisko,

c)      obowiązków i zakresu odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata,

d)      celów zawodowych kandydata.

  1. Wszyscy kandydaci odpowiadają na 5 jednakowych pytań.
  2. Każdy członek Komisji podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0
    do 5 za każde pytanie.
  3. Maksymalną liczbę punktów, które może otrzymać kandydat od jednego Członka Komisji wynosi 25

 

§ 8

 

Ogłoszenie wyników

 

  1. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wybiera kandydata, który w selekcji końcowej uzyskał najwyższą liczbę punktów.
  2. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i aktualne badania lekarskie.

 

§ 9

 

Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze

 

  1. Po zakończeniu procedury naboru sekretarz Komisji Rekrutacyjnej sporządza protokół, który podpisują wszyscy członkowie Komisji obecni na posiedzeniu. Protokół jest jawny.
  2. Protokół zawiera w szczególności:

a)      określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,

b)      liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne,

c)      informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,

d)      uzasadnienie dokonanego wyboru,

e)      skład komisji przeprowadzającej nabór.

  1. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Przewodniczący Komisji przekazuje wyniki naboru wraz z jego dokumentacją Dyrektorowi Żłobka w Białej Rawskiej.

 

§ 10

 

Informacja o wynikach naboru

 

  1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana.
  2. Informacja, o której mowa w ust.1 zawiera:

a)      nazwę i adres jednostki,

b)      określenie stanowiska urzędniczego,

c)      imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,

d)      uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie nierozstrzygnięci naboru na stanowisko urzędnicze.

  1. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń  Urzędu oraz Przedszkolu   przez okres co najmniej 3 miesięcy
  2. Wzór ogłoszenia wyników naboru stanowi załącznik nr 4 do niniejszego Zarządzenia.
  3. Jeżeli w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną
    w drodze naboru zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru. Przepisy ust. 1,2 stosuje się odpowiednio.

 

  • § 11

 

Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi

 

  1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu
     i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które nie zakwalifikowały się jako kandydaci do pracy będą odsyłane adresatom lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

 

§ 12

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 8 czerwca 2021 r.

 

 

Dyrektor  Żłobka w Białej Rawskiej

Katarzyna Charzewska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

Biała Rawska, dnia ……….. r.

 

 

 

LISTA KANDYDATÓW

którzy złożyli dokumenty aplikacyjne na stanowisko pracy:

 

…………………………………………………….

 (nazwa stanowiska pracy)

 

 

 

          Dokumenty aplikacyjne na stanowisko pracy:

 Głównego Księgowego w…

złożyła następująca osoba:

 

Lp.    Imię i nazwisko                                            Miejsce zamieszkania

  1.                                   

                       

                                  

 

 

 

 

Podpisy członków Komisji Rekrutacyjnej

  1. ..............................................................
  2. ..............................................................
  3. ..............................................................
  4. ..............................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

 

 

LISTA KANDYDATÓW

SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE

 

 

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do II etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

 

 

Lp.    Imię i nazwisko                                                       Miejsce zamieszkania

 

1.       ................................                                       ......................................

 

2.       ................................                                       ......................................

 

3.       ................................                                       ......................................

 

4.       ................................                                       ......................................

 

5.       ................................                                       ......................................

 

 

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu ................................... o godz. ...............

 

 

                                                                      

.........................................................................

                                                                                (data i podpis osoby upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

 

PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW NA STANOWISKO PRACY

 

.................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

  1. W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało ..................... kandydatów  spełniających wymogi formalne.

 

  1. Komisja w składzie:

1)      .....................................................

2)      .....................................................

3)      .....................................................

4)      .....................................................

5)      .....................................................

6)      .....................................................

 

  1. Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z zarządzeniem nr .............. wybrano następujących kandydatów uszeregowanych według liczby uzyskanych punktów.

 

 

Lp.

Imię i nazwisko

Adres

Wynik

rozmowy

Punktacja

Razem

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

4. Zastosowano następujące metody naboru (wyjaśnić jakie):

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

5. Zastosowano następujące techniki naboru (wyjaśnić jakie):

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

6. Uzasadnienie wyboru:

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

7. Załączniki do protokołu:

1)      kopia ogłoszenia o naborze,

2)      kopie dokumentów aplikacyjnych kandydatów,

3)      wynik rozmowy kwalifikacyjnej

 

 

Protokół sporządził:                                                                                     

.........................................................

(data, imię i nazwisko pracownika)                                                   

                                                                                                       

 

Podpisy członków Komisji:

 

.............................................

.............................................

.............................................

.............................................

.............................................

.............................................

 

 

                                                                                            Zatwierdził:

 

…...............…………………….

(podpis i pieczęć)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 

..................................................................................

( nazwa stanowiska pracy)

 

 

          Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został/a wybrany/a Pan/i  ...........................................................................................................................

                                                                  (imię i nazwisko)

 

zamieszkały/a  .............................................................................................................................

                                                         ( miejsce zamieszkania)

 

 

 

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

 

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

.....................................................................

                                                                              (data, podpis osoby upoważnionej)

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 czerwca 2021 13:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Rochmińska
Ilość wyświetleń: 886
22 maja 2023 09:08 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [20210621145908.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:08 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [20210621145852.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 czerwca 2021 15:01 (Joanna Rochmińska) - Dodanie załącznika [20210621145908.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany