DYREKTOR
Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej, ul. Mickiewicza 22/24, 96-230 Biała Rawska
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY
Głównego Księgowego
w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej
w wymiarze pełnego etatu
Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nie był/a prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządowi terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów.
5) niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
6) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
7) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
8) Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.
9) Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
¾ ustawy o rachunkowości,
¾ ustawy o finansach publicznych,
¾ zagadnień rachunkowości budżetowej,
¾ przepisów samorządowych,
¾ przepisów podatkowych,
¾ przepisów i finansowania zadań wynikających z kompetencji szkoły publicznej,
¾ zasad księgowości budżetowej w jednostkach oświatowych,
¾ zasad naliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej,
¾ prawa z zakresu prawa podatkowego w jednostkach oświatowych,
¾ prawa z zakresu prawa pracy,
¾ prawa z zakresu Karty Nauczyciela,
¾ przepisów dotyczących ZUS oraz PFRON.
Odpowiedzialność na ww. stanowisku:
Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, zwanym dalej "głównym księgowym", jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:
1) prowadzenia rachunkowości jednostki;
2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywania wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:
1) prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej,
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3) kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
4) kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
5) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,
6) opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,
7) kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych, dokonywanie przelewów,
8) dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych,
9) prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej,
10) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
11) kompletowanie oraz kontrolowanie pod względem merytorycznym
dokumentów płacowych oraz sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych,
dodatkowego wynagrodzenia rocznego, zasiłków macierzyńskich,
opiekuńczych dla wszystkich pracowników.
12) prowadzenie rozliczeń z ZUS-em i Urzędem Skarbowym oraz pełnej
dokumentacji wynikającej z tych rozliczeń, naliczanie i terminowe
odprowadzanie pozostałych składek i potrąceń od wynagrodzeń.
13) prowadzenie pełnej ewidencji wypłat osobowego funduszu płac (karty
wynagrodzeń) oraz wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia
osobom zainteresowanym oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach do celów emerytalno-rentowych.
14) prowadzenie ewidencji środków trwałych i środków trwałych w wyposażeniu, księgozbiorów bibliotecznych oraz rozliczanie przeprowadzanej inwentaryzacji.
15) naliczanie amortyzacji środków trwałych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
16) wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska,
17) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
Informacja o warunkach pracy:
1) Miejsce wykonywania pracy Księgowość Szkół ul. Jana Pawła II 57,
96-230 Biała Rawska
2) Planowane zatrudnienie: lipiec 2021 r.
3) Praca biurowa.
4) Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym do 4 godzin.
5) Praca w systemie jednozmianowym w wymiarze pełnego etatu.
6) W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Informacje dodatkowe
W maju 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest przeprowadzana dwuetapowo i obejmuje:
I etap – kwalifikacja formalna: badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności
i spełnienia wymagań formalnych.
II etap – kwalifikacja merytoryczna: obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP. Ponadto, kandydaci zostaną poinformowani o wynikach telefonicznie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia- stanowiące załącznik Nr 1:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781 t. j.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. U. UE. L. 2016.119.1) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 t. j.).
Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 18.06.2021 r. do godz. 14 30 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57
96-230 Biała Rawska
W zaklejonych kopertach z dopiskiem:
NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W BIAŁEJ RAWSKIEJ
Aplikacje, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 21.06.2021 r. o godz. 900.
Szczegółowe wytyczne dla kandydatów znajdują się w Zarządzeniu Nr 21/2021 Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej z dnia 08 czerwca 2021 r. opublikowane na tablicy ogłoszeniowej w Szkole Podstawowej w Białej Rawskiej, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://spbiala10.szkolnastrona.pl/bip/ oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO),
informuję, że:
a) dostępu danych osobowych,
b) sprostowania danych,
c) usunięcia danych,
d) ograniczenia przetwarzania,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
f) cofnięcia zgody,
g) przenoszenia danych.
Chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.
Biała Rawska, dnia 08.06.2021 r.
p. o. Dyrektora Szkoły Podstawowej
im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej
Anna Bańkowska
Zarządzenie Nr 21/2021
Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej
z dnia 8 czerwca 2021 r.
w sprawie naboru na stanowisko Głównego Księgowego w wymiarze pełnego etatu.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), zarządzam co następuje:
§ 1.
Ogłasza się nabór na stanowisko urzędnicze - głównego księgowego w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej.
§ 2.
Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wyżej wymienione stanowisko, powołuje się Komisję Rekrutacyjną, zwaną dalej „Komisją” w składzie:
1) Zbigniew Szcześniak- Przewodniczący Komisji
2) Monika Siedlecka – Członek Komisji
3) Hanna Warulik- Rosa – Członek Komisji
4) Ewa Kaczmarek - Członek Komisji
5) Monika Stefańska – Członek Komisji
6) Iwona Dybowska- Sekretarz Komisji.
§ 3.
Komisja dokona oceny dokumentacji pod względem formalnym w dniu 21.06.2021 r. o godz. 9.00 O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni poprzez ogłoszenie w BIP oraz indywidualnie – telefonicznie.
§ 4.
Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
1) życiorys - curriculum vitae, list motywacyjny
2) kserokopie świadectw pracy,
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
5) kwestionariusz osobowy,
6) opinie z poprzednich miejsc pracy (jeśli kandydat takie posiada),
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
§ 5.
Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych
§ 6.
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne
§ 7.
Selekcja końcowa kandydatów
a) umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,
b) posiadanej wiedzy na temat jednostki samorządu terytorialnego, w której ubiega się o stanowisko,
c) obowiązków i zakresu odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata,
d) celów zawodowych kandydata.
§ 8.
Ogłoszenie wyników
§ 9.
Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze
a) określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,
b) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne,
c) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,
d) uzasadnienie dokonanego wyboru,
e) skład komisji przeprowadzającej nabór.
§ 10.
Informacja o wynikach naboru
a) nazwę i adres jednostki,
b) określenie stanowiska urzędniczego,
c) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
d) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko urzędnicze.
Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi
§ 12.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 8 czerwca 2021 r.
p. o. Dyrektora Szkoły Podstawowej
im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej
Anna Bańkowska
Załącznik nr 1
Biała Rawska, dnia ……….. r.
LISTA KANDYDATÓW
którzy złożyli dokumenty aplikacyjne na stanowisko pracy:
…………………………………………………….
(nazwa stanowiska pracy)
Dokumenty aplikacyjne na stanowisko pracy:
Głównego Księgowego w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej
złożyła następująca osoba:
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
Podpisy członków Komisji Rekrutacyjnej
Załącznik nr 2
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJACYCH WYMAGANIA FORMALNE
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do II etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. ................................ ......................................
2. ................................ ......................................
3. ................................ ......................................
4. ................................ ......................................
5. ................................ ......................................
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu ................................... o godz. ...............
........................................................................
(data i podpis osoby upoważnionej)
Załącznik nr 3
PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW NA STANOWISKO PRACY
.................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1) .....................................................
2) .....................................................
3) .....................................................
4) .....................................................
5) .....................................................
6) .....................................................
Lp. |
Imię i nazwisko |
Adres |
Wynik rozmowy |
Punktacja – razem |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
4. Zastosowano następujące metody naboru (wyjaśnić jakie):
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
5. Zastosowano następujące techniki naboru (wyjaśnić jakie):
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
6. Uzasadnienie wyboru:
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
7. Załączniki do protokołu:
1) kopia ogłoszenia o naborze,
2) kopie dokumentów aplikacyjnych kandydatów,
3) wynik rozmowy kwalifikacyjnej
Protokół sporządził:
.........................................................
(data, imię i nazwisko pracownika)
Podpisy członków Komisji:
.............................................
.............................................
.............................................
.............................................
.............................................
.............................................
Zatwierdził:
…...............…………………….
(podpis i pieczęć)
Załącznik nr 4
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
..................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został/a
wybrany/a Pan/i ...........................................................................................................................
(imię i nazwisko)
zamieszkały/a .............................................................................................................................
(miejsce zamieszkania)
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................
(data, podpis osoby upoważnionej)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej