Nabór pracowników

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – SPECJALISTA DS. AUDYTU I KONTROLI ZARZADCZEJ (1/2 ETATU) W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – SPECJALISTA DS. AUDYTU I KONTROLI ZARZADCZEJ  (1/2 ETATU)  

W URZĘDZIE MIASTA I GMINY  W BIAŁEJ RAWSKIEJ

 

Wymagania niezbędne:

1.        Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu  (EFTA), którego obywatelom,

2.       na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

            3.      Wykształcenie: wyższe

            4.      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

            5.      Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.

            6.      Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.

            7.      Nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1.  Posiadanie studiów podyplomowych z audytu lub  kontroli zarządczej. Znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych.
  1.  Znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28).
  2. Znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra Finansów Nr 15, poz. 84).
  3.  Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków.
  4. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
  5. Posiadanie certyfikatu uprawniającego do przeprowadzania audytu w ramach Krajowych Ram Interoperacyjności.

                        7.      Znajomość programu komputerowego do obsługi  Elektronicznego Obiegów Dokumentów  SIDAS EZD.

                        8.      Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku.

                        9.      Prawo jazdy kat. B

                       10.  Dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.

                       11.  Komunikatywność, wysoka kultura osobista, obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność; zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres. 

                       12. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

  1. Współpraca z audytorem wewnętrznym w zakresie przygotowania do audytu, prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej.
  2.  Prowadzenie dokumentacji i audytów wewnętrznych w zakresie m.in. dostępności, wdrażanie i wewnętrzna koordynacja w zakresie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz współpraca z informatykiem w zakresie audytów bezpieczeństwa informacji w Urzędzie w odniesieniu do realizowanych  celów i zadań, a w szczególności: czynności kontroli wewnętrznej, przygotowania zadania audytowego dla audytora wewnętrznego, audyt w zakresie uprawnień dotyczących bezpieczeństwa informacji, zadania doradcze w celu poprawy funkcjonowania Urzędu i jednostek organizacyjnych.
  3. Współpraca, koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi.

                        4. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza i Naczelnika Wydziału.

 

Szczegółowy zakres czynności określony zostanie przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.

Informacja o warunkach pracy:

  1. Praca w systemie jednozmianowym.

            2.      Wymiar czasu pracy:  1/2 etatu.

  1. System czasu pracy: zadaniowy
  2. Dobowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin
  3. Tygodniowa norma czasu pracy wynosi 40 godz
  4.  Praca biurowa.
  5.  Praca w budynku na pierwszym piętrze, w tym konieczność poruszania się po całym budynku oraz poza budynkiem.  Budynek bez windy.
  6.  Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin. Komputer wyposażony w niezbędne oprogramowanie. Oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym.
  7.  Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony, organizuję się służbę przygotowawczą, która ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. 
  8. Przewidywany termin zatrudnienia  lipiec  2023 r.
  9. Praca samodzielna.
  10. Praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami.

 

Informacje dodatkowe

W maju 2023 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%., w związku z czym ma zastosowanie przepis art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa a art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( orzeczenie o niepełnosprawności).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

       1.      CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy – (odręcznie podpisany)

       2.      Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

       3.      Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).

       4.      Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

       5.      Pisemne oświadczenie (załącznik nr 1)  kandydata o:

a)      posiadaniu obywatelstwa;

b)      posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

c)      niekaralności - kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

d)      stanie zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku;

e)      posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

  1. Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, oraz zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych kontaktowych – według wzoru określonego załącznikiem Nr 2

7.      W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia aktualnego Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności.

Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (informację przedstawia tylko kandydat wyłoniony w drodze naboru w dniu podpisania umowy).

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Burmistrza Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jestem świadoma(y), że cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem "

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w  zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Specjalista ds. audytu i kontroli zarządczej  1/2 etatu  w Urzędzie Miasta i Gminy  w Białej Rawskiej”  w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II, 57

96-230 Biała Rawska

Termin składania ofert upływa w dniu  26.06.2023 r. do godz. 15 30                           

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Burmistrz Białej Rawskiej dokona wyboru kandydata na stanowisko będące  przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.bialarawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 z art. 13 RODO

                                                                                                                       

Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.89 ze zm.)- dalej: „RODO” informuję, że:

 

ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem danych osobowych jest Miasto i Gmina Biała Rawska reprezentowana przez Burmistrza, ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Kontakt pod adresem e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl   lub pisemnie na adres administratora.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacji pracowników, przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, rozpatrywania kandydatur i wyboru kandydata na wolne stanowisko pracy, na podstwie:

art. 6 ust. 1 lit. c oraz oraz art. 9 ust. 2 lit. b  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119);

USTAWA z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510 t.j.);

  • USTAWA z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.)

 ODBIORCY DANYCH

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej. W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom publicznym uprawnionym na podstwie przepisów prawa lub podmiotom na podstwie umów powirzenia takich jak np. obsłudze prawnej, księgowej lub informatycznej.

Podstawą przekazania/powierzenia danych są szczególne przepisy prawa lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, umowy powierzenia danych do przetwarzania.

PRZYSŁUGUĄCE PRAWA

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia:

              prawa dostępu do danych osobowych;

              prawo do żądania sprostowania danych osobowych;

              prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

              prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora.

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

PRZEKAZANIE DANYCH

Pani/Pana dane nie są przekazywane do Państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej.

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE

W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

OKRES ARCHIWIZACJI

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawę z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz.U.2020.164 t.j. ) oraz przez ustawy kompetencyjne tzn. nie dłużej niż jest to konieczne do osiągnięcia celu oraz przez okres wymagany kategorią archiwalną.

INNE

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale w celu uczestniczenia w rekrutacji są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową uczestnictwa w rekrutacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biała Rawska, dnia 14.06.2023 r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 czerwca 2023 12:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 457
11 lipca 2023 14:03 (Rafał Jakubczak) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru_2023.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 czerwca 2023 11:43 (Iwona Traczyk) - Dodanie załącznika [xerox_scan_27062023113736.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 czerwca 2023 11:42 (Iwona Traczyk) - Dodanie załącznika [xerox_scan_27062023113713.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany