Nabór pracowników

Burmistrz Białej Rawskiej ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – radca prawny (2/5 etatu) w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

Burmistrz Białej Rawskiej ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – radca prawny  (2/5  etatu)  w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

 

Wymagania niezbędne:

1.       Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu  (EFTA), którego obywatelom,
na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2.      Wykształcenie: wyższe  prawnicze.

3.      Wpis na listę radców prawnych (kwalifikację radcy prawnego określone w art. 23 i 24 ustawy o radcach prawnych).

4.      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

5.      Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.

6.      Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.

7.      Nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

1.      Praktyka zawodowa w administracji samorządowej.

2.      Posiada co najmniej  3 - letnie doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zawodu radcy prawnego związanej z świadczeniem pomocy prawnej.

3.      Znajomość programu komputerowego do obsługi  Elektronicznego Obiegów Dokumentów  SIDAS EZD.

4.      Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku.

5.      Prawo jazdy kat. B

6.      Biegła znajomość obsługi komputera.

7.      Sprawna obsługa urządzeń biurowych.

8.      Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.

9.      Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków, sporządzania pism i opinii prawnych.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

  1.  Udzielanie opinii oraz wyjaśnień w zakresie interpretacji prawa.
  2. Udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym zakresie działalności gminy.
  3. Uczestniczenie w negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.
  4. Wydawanie opinii prawnych dotyczących projektów uchwał rady oraz Zarządzeń Burmistrza.
  5. Opiniowanie projektów umów długoterminowych, umów niestandardowych, umów z udziałem podmiotów zagranicznych oraz umów dotyczących zobowiązań znacznej wysokości.
  6. Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego gminy.
  7. Przekazywanie do archiwum dokumentów zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją.
  8. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza i Naczelnika Wydziału.

Szczegółowy zakres czynności określony zostanie przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.

  

Informacja o warunkach pracy:

1.      Praca w systemie jednozmianowym.

2.      Wymiar czasu pracy:  2/5 etatu.

3.      Świadczenie pracy przeciętnie  16 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy.

4.      Czas pracy Radcy prawnego w lokalu Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej minimum 6 godzin i 40 minut tygodniowo.

5.      Praca wiąże się z przemieszczeniem pomiędzy siedziba pracodawcy a siedzibami organów wymiaru sprawiedliwości i innymi.

6.      Praca biurowa.

7.      Praca w budynku na pierwszym piętrze, w tym konieczność poruszania się po całym budynku oraz poza budynkiem.  Budynek bez windy.

8.      Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin. Komputer wyposażony w niezbędne oprogramowanie. Oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym.

9.      Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony, organizuję się służbę przygotowawczą, która ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. 

10.  Przewidywany termin zatrudnienia kwiecień 2023 r.

  1. Praca samodzielna.
  2. Praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami.
  3. Bezpośredni kontakt z interesantami.

 

 

Informacje dodatkowe

W marcu 2023 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.,w związku z czym ma zastosowanie przepis art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa a art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( orzeczenie o niepełnosprawności).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.      CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy – (odręcznie podpisany)

2.      Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3.      Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).

4.      Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

5.      Pisemne oświadczenie (załącznik nr 1)  kandydata o:

a)      posiadaniu obywatelstwa;

b)      posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

c)      niekaralności - kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

d)      stanie zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku;

e)      posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

6.      Podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- według wzoru określonego załącznikiem Nr 2.

7.      W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia aktualnego Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności.

8.      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (informację przedstawia tylko kandydat wyłoniony w drodze naboru w dniu podpisania umowy).

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).’’   i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.).

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w  zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Radca prawny 2/5 etatu  w Urzędzie Miasta i Gminy  w Białej Rawskiej”  w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II, 57

96-230 Biała Rawska

Termin składania ofert upływa w dniu  13.04.2023 r. do godz. 15 30                           

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Burmistrz Białej Rawskiej dokona wyboru kandydata na stanowisko będące  przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.bialarawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

                                                                                                                       

Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.89 ze zm.)- dalej: „RODO” informuję, że:

 

ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem Państwa danych jest  Burmistrz Białej Rawskiej z siedzibą w Białej Rawskiej, ul. Jana Pawła II, 57 96-230 Biała Rawska

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się pod adresem mail: magdalena@kuszmider.com.pl,  kontakt@iszd.pl,  lub pisemnie na adres administratora.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze - PODINSPEKTORA W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI  KOMUNALNEJ 

Podstawą prawną przetwarzania  Pani/Pana danych osobowych są

  • art. 6ust. 1 lit. c) RODO -przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w tym w związku z wykonaniem obowiązków nałożonych art. 221 par. 1 Kodeksu Pracy, oraz ustawę o pracownikach samorządowych
  • art.6 ust 1 lit f) – uzasadniony interes – sprawdzenie czy jest Pani/ Pan  odpowiednią osoba na stanowisko na które prowadzony jest nabór;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody,
  • a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zatrudnienia wybranych kandydatów.

 ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego.

PRZYSŁUGUĄCE PRAWA

Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w spawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora.

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

PRZEKAZANIE DANYCH

Pani/Pana dane nie są przekazywane do Państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej.

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE

W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

OKRES ARCHIWIZACJI

Państwa dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji- (tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji), chyba że wyrażą Państwo zgodę na ich przetwarzanie na potrzeby dalszych procesów rekrutacyjnych.

INNE

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale w celu uczestniczenia w rekrutacji są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową uczestnictwa w rekrutacji.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 kwietnia 2023 15:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 329
14 czerwca 2023 12:56 (Rafał Jakubczak) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:10 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [xerox_scan_17042023133334.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:10 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [lista_kandydatow_dopuszczonych_do_ii_etapu_naboru.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany