Nabór pracowników

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE – DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŻURAWI

 

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE – DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ  I MIESZKANIOWEJ W ŻURAWI

 

Wymagania niezbędne:

1.       Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

            2.      Wykształcenie: wyższe na kierunku inżynieria środowiska lub pokrewne.

            3.      Posiadany co najmniej 5 letni staż pracy.

            4.      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

            5.      Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe. 

            6.      Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

            7.      Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.

            8.      Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

1.      Uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.

2.      Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności.:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy o gospodarce komunalnej,

- ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków,

- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

- ustawy o własności lokali,

- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie  Kodeksu cywilnego.

3.      Samodzielność w podejmowaniu działań oraz dyspozycyjność.

4.      Umiejętność kierowania zespołem pracowników i dobra organizacja pracy.

5.      Rzetelność, sumienność, dokładność, terminowość.

6.      Odporność na stres.

7.      Prawo jazdy kat. B

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

  1. Kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w granicach udzielonych upoważnień.
  2. Organizowanie pracy Zakładu oraz ustalanie organizacji wewnętrznej Zakładu.
  3. Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników Zakładu.
  4. Tworzenie warunków organizacyjnych, technicznych i finansowych zapewniających realizację celów statutowych Zakładu.
  5. Kierowanie gospodarką finansową Zakładu i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość w tym opracowywanie planu finansowego Zakładu oraz dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym.
  6. Składanie Burmistrzowi i Radzie Gminy sprawozdań z działalności Zakładu.

 

Szczegółowy zakres czynności określony zostanie przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.

 

Informacja o warunkach pracy:

1.      Miejsce wykonywania pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Żurawi.

2.      Praca wymagająca sprawności ruchowej  ze względu na konieczność przemieszczania się w obrębie budynku (także po poszczególnych kondygnacjach ) i w terenie.

3.      Praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy.

4.      Komputer wyposażony w niezbędne oprogramowanie. Oświetlenie światłem naturalnym  i sztucznym.

5.      Praca w systemie jednozmianowym.

6.      Wymiar czasu pracy:  pełny wymiar czasu pracy.

7.      Tygodniowa norma czasu pracy wynosi 40 godzin.

8.      Przewidywany termin zatrudnienia maj 2024 r. 

9.   Praca samodzielna.

10. Bezpośredni kontakt z interesantami.

 

 

Informacje dodatkowe

W marcu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6% w związku z czym ma zastosowanie przepis art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa a art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( orzeczenie o niepełnosprawności).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

       1.      CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy – (odręcznie podpisany).

       2.      Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

       3.      Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).

       4.      Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

Kopie dokumentów aplikacyjnych, powinny być poświadczone na każdej stronie dokumentu przez kandydata za zgodność z oryginałem.

       5.      Pisemne oświadczenie (załącznik nr 1)  kandydata o:

a)      posiadaniu obywatelstwa;

b)      posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

c)      niekaralności - kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

d)      stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku;

e)      posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

6.      Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostepnienie i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze oraz zgoda na przetwarzanie dodatkowych danych kontaktowych - według wzoru określonego załącznikiem nr 2.

7.      Oświadczenie kandydat stwierdzające, iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowanie środkami publicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104) - według wzoru określonego załącznikiem nr 3.

8.      W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia aktualnego Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności.

          9.      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (informację przedstawia tylko kandydat wyłoniony w drodze naboru w dniu podpisania umowy lub niezwłocznie po podpisaniu umowy).

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Burmistrza Białej Rawskiej w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jestem świadoma(y), że cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem "

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w  zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze – Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Żurawi” w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej  lub przesłać pocztą na adres:

 

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II, 57

96-230 Biała Rawska

Termin składania ofert upływa w dniu  29.04.2024 r. do godz. 15 30                           

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Burmistrz Białej Rawskiej dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.bialarawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 z art. 13 RODO

                                                                                                                       

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) informujemy, że:

 

ADMINISTRATOR DANYCH

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Biała Rawska reprezentowany przez Burmistrza Białej Rawskiej, ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska.

Kontakt pod adresem e-mail: umig@bialarawska.pl tel: 468159377, bądź pisemnie na adres administratora.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Kontakt pod adresem e-mail: kontakt@iszd.pl  lub pisemnie na adres administratora.

CELE PRZETWARZANIA

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą  w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

PODSTAWA PRAWNA

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:

1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),

2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),

3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

 ODBIORCY DANYCH

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej.  

Odbiorcami danych osobowych są:

·          upoważnieni pracownicy administratora,

·          podmioty, z którymi administrator zawarł stosowne umowy powierzenia,

·          organy władzy publicznej lub podmioty wykonujący zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

PRZYSŁUGUĄCE PRAWA

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia:

a.                    dostępu do danych osobowych jej dotyczących,

b.                    żądania ich sprostowania,

c.                    ograniczenia przetwarzania,

d.                    usunięcia danych po zakończeniu okresu archiwizacji.

e.                    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody mają Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora.

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

PRZEKAZANIE DANYCH

Pani/Pana dane nie są przekazywane do Państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej.

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE

W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania

INNE

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

OKRES ARCHIWIZACJI

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji,  chyba, że zostanie wyrażona zgodna na  przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biała Rawska19.04.2024r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 kwietnia 2024 14:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 636
15 października 2024 10:41 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [lista_kandydatow_dopuszczonych_do_ii_etapu_naboru_na_stanowisko.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 października 2024 10:41 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [lista_kandydatow_ktorzy_zlozyli_dokumenty_aplikacyjne_na_stanowisko_p racy.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 maja 2024 13:14 (Rafał Jakubczak) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru_na_wolne_stanowisko_pracy_dyrektora_gosp odarki_komunalnej_i_mieszkaniowej_w_zurawi.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany