Nabór pracowników

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – SEKRETARZ BIAŁEJ RAWSKIEJ

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE –  SEKRETARZ  BIAŁEJ RAWSKIEJ

 

Wymagania niezbędne:

1)      Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu  (EFTA), którego obywatelom,
na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych.

2)    Wykształcenie: wyższe adekwatne do aplikowanego stanowiska, preferowany kierunek: prawo, administracja lub zarządzanie.

3)      Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

4) Posiadanie  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  5) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.

  6) Niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

   7) Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.

   8) Nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowane studia podyplomowe w zakresie samorządu.
  2. Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowiskach, a w szczególności:

-  Ustawa o samorządzie gminnym.

-  Ustawa o pracownikach samorządowych.

-  Ustawa o finansach publicznych.

-  Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

-  Kodeks pracy.

-  Kodeks Postępowania Administracyjnego.

            3.      Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu.

  1. Szeroka wiedza o Mieście i Gminie Biała Rawska i jej jednostkach organizacyjnych.

            5.      Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.

            6.      Prawo jazdy kat. B

            7.      Biegła znajomość obsługi komputera.

            8.      Sprawna obsługa urządzeń biurowych.

            9.      Wysoka kultura osobista.

           10.  Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

1)        sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,

2)        sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,

3)        sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw przez pracowników,

4)        sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów,

5)        wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych,

6)        wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie zleconym przez Burmistrza,

7)        potwierdzanie własnoręczności podpisów i poświadczanie zgodności z oryginałem kopii dokumentów,

8)        sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i oznak z wyłączeniem kompetencji Urzędu Stanu Cywilnego,

9)        prowadzenie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w Urzędzie;

10)    w zakresie odrębnych upoważnień podpisywanie dokumentów z upoważnienia Burmistrza,

11)    inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,

12)    organizowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników,

13)    prowadzenie spraw związanych z oceną pracowników, według zasad określonych w Regulaminie Pracy,

14)    nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie, wnioskowanie do Burmistrza o zastosowanie kar wobec pracowników,

15)    opracowywanie projektów: Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, systemu wynagradzania stosowanego w Urzędzie, Regulaminu Pracy, instrukcji związanych z postępowaniem przy przetwarzaniu danych osobowych oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,

16)    sporządzanie testamentów allograficznych,

17)    sprawowanie nadzoru organizacyjnego nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy,

18)    zapewnienie publikacji prawa miejscowego,

19)    sprawdzanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza pod kątem formalno-prawnym,

20)    udział w sesjach Rady,

21)    odpowiedzialność za gospodarkę finansową na danym stanowisku,

22)    sprawowanie nadzoru nad remontami, konserwacją i bieżącym utrzymaniem budynku Urzędu,

23)    sprawowanie nadzoru nad archiwum zakładowym tut. Urzędu,

24)    wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza. 

 

Informacja o warunkach pracy:

1.       Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej,  ul Jana Pawła II 57,96-230 Biała Rawska.

2.       Praca wymagająca sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się w obrębie budynku (także po poszczególnych kondygnacjach) i w terenie.

3.       Praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy.

4.       Wymiar czasu pracy:  pełny wymiar czasu pracy.

5.       Tygodniowa norma czasu pracy wynosi 40 godzin.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.      CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy - (odręcznie podpisany).

2.      Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

3.      Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).

4.      Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.

  1. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  2. Podpisane odręcznie oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych.
  3. Podpisane odręcznie oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
  4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (informację przedstawia tylko kandydat wyłoniony w drodze naboru niezwłocznie po podpisaniu umowy).
  5. Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Burmistrza Białej Rawskiej w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jestem świadoma(y), że cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem "

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: „za zgodność z oryginałem” oraz podpis i data.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 25.09.2024 r. do godz. 16 30  pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II 57

96-230 Biała Rawska

 

W zaklejonych kopertach z dopiskiem:

NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – SEKRETARZ  BIAŁEJ RAWSKIEJ

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 26.09.2024r. o godz. 9 00.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

                                                                                                                                                                             

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 z art. 13 RODO

 

W związku z obowiązującym od 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO):

ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej                           Adres: ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska reprezentowana\y przez Burmistrza Białej Rawskiej.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można kontaktować się pod adresem email: kontakt@iszd.pl lub pisemnie na adres administratora.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są:

a)       w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO kiedy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w przypadku pozyskiwania danych o niepełnosprawności na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO

w ramach wykonywania szczególnych praw Panią/Pana dotyczących, obejmujących pierwszeństwo zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, w związku z ustawą w związku z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.) oraz art. 22¹  Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2023.1465 t.j.) w zakresie danych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, informacje o karalności, zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych - uzyskiwane na podstawie oświadczeń, obywatelstwo, dokumentacja dotycząca niepełnosprawności;

b)       w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO kiedy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

c)       w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie pozostałych danych osobowych przekazanych dobrowolnie i nie określonych przepisami prawa.

d)       w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO kiedy osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą, nie może uchylić zakazu, o którym mowa w art. 9 ust. 1 RODO w sytuacji kiedy w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO.

 ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami danych osobowych są:

·         upoważnieni pracownicy administratora (komisja konkursowa)

·         podmioty, z którymi administrator zawarł stosowne umowy powierzenia,

·         organy władzy publicznej lub podmioty wykonujący zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, danych osobowych przysługują Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia:

·         dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO);

  • sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO);
  • usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO);
  • ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO);
  • przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO);
  • prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 RODO);
  • prawo, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem.

Realizacja poszczególnych prawa uzależniona jest od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych osobowych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w granicach wskazanych przepisami prawa, w większości przypadków nie jest możliwa realizacja prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia danych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

PRZEKAZANIE DANYCH

Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE

W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

OKRES ARCHIWIZACJI

Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych przez kandydatów w powyższym terminie, zostaną one mechanicznie zniszczone. Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

INNE

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, niepodanie danych będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, na podstawie wyrażonej zgody przez Panią/Pana na ich przetwarzanie.

 

 

Biała Rawska, dnia 16.09.2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 września 2024 08:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Jakubczak
Ilość wyświetleń: 485
15 października 2024 10:42 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [lista_kandydatow_dopuszczonych_do_ii_etapu_naboru.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 października 2024 10:42 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [lista_kandydatow_ktorzy_zlozyli_dokumenty_aplikacyjne_na_stanowisko_p racy.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 września 2024 12:58 (Edyta Machałowska) - Dodanie załącznika [informacje_o_wynikach_naboru_na_wolne_stanowisko_pracy_sekretarz_bial ej_rawskiej_w_urzedzie_miasta_i_gminy_w_bialej_rawskiej.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany