BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – SEKRETARZ BIAŁEJ RAWSKIEJ
Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), którego obywatelom,
na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2) Wykształcenie: wyższe adekwatne do aplikowanego stanowiska, preferowany kierunek: prawo, administracja lub zarządzanie.
3) Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
4) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.
6) Niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
7) Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.
8) Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- Ustawa o samorządzie gminnym.
- Ustawa o pracownikach samorządowych.
- Ustawa o finansach publicznych.
- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Kodeks pracy.
- Kodeks Postępowania Administracyjnego.
3. Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu.
5. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
6. Prawo jazdy kat. B
7. Biegła znajomość obsługi komputera.
8. Sprawna obsługa urządzeń biurowych.
9. Wysoka kultura osobista.
10. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:
1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,
2) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
3) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw przez pracowników,
4) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów,
5) wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych,
6) wykonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie zleconym przez Burmistrza,
7) potwierdzanie własnoręczności podpisów i poświadczanie zgodności z oryginałem kopii dokumentów,
8) sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i oznak z wyłączeniem kompetencji Urzędu Stanu Cywilnego,
9) prowadzenie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w Urzędzie;
10) w zakresie odrębnych upoważnień podpisywanie dokumentów z upoważnienia Burmistrza,
11) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
12) organizowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników,
13) prowadzenie spraw związanych z oceną pracowników, według zasad określonych w Regulaminie Pracy,
14) nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie, wnioskowanie do Burmistrza o zastosowanie kar wobec pracowników,
15) opracowywanie projektów: Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, systemu wynagradzania stosowanego w Urzędzie, Regulaminu Pracy, instrukcji związanych z postępowaniem przy przetwarzaniu danych osobowych oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,
16) sporządzanie testamentów allograficznych,
17) sprawowanie nadzoru organizacyjnego nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy,
18) zapewnienie publikacji prawa miejscowego,
19) sprawdzanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza pod kątem formalno-prawnym,
20) udział w sesjach Rady,
21) odpowiedzialność za gospodarkę finansową na danym stanowisku,
22) sprawowanie nadzoru nad remontami, konserwacją i bieżącym utrzymaniem budynku Urzędu,
23) sprawowanie nadzoru nad archiwum zakładowym tut. Urzędu,
24) wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza.
Informacja o warunkach pracy:
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej, ul Jana Pawła II 57,96-230 Biała Rawska.
2. Praca wymagająca sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się w obrębie budynku (także po poszczególnych kondygnacjach) i w terenie.
3. Praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy.
4. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
5. Tygodniowa norma czasu pracy wynosi 40 godzin.
Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy - (odręcznie podpisany).
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Burmistrza Białej Rawskiej w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jestem świadoma(y), że cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem "
Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.
Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych do aplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli: „za zgodność z oryginałem” oraz podpis i data.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 25.09.2024 r. do godz. 16 30 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II 57
96-230 Biała Rawska
W zaklejonych kopertach z dopiskiem:
NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – SEKRETARZ BIAŁEJ RAWSKIEJ
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 26.09.2024r. o godz. 9 00.
Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PROCESIE REKRUTACJI NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z art. 13 RODO
W związku z obowiązującym od 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO):
ADMINISTRATOR DANYCH |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej Adres: ul. Jana Pawła II 57, 96-230 Biała Rawska reprezentowana\y przez Burmistrza Białej Rawskiej. |
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH |
W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można kontaktować się pod adresem email: kontakt@iszd.pl lub pisemnie na adres administratora. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO kiedy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w przypadku pozyskiwania danych o niepełnosprawności na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO w ramach wykonywania szczególnych praw Panią/Pana dotyczących, obejmujących pierwszeństwo zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, w związku z ustawą w związku z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.) oraz art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2023.1465 t.j.) w zakresie danych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, informacje o karalności, zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych - uzyskiwane na podstawie oświadczeń, obywatelstwo, dokumentacja dotycząca niepełnosprawności; b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO kiedy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; c) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie pozostałych danych osobowych przekazanych dobrowolnie i nie określonych przepisami prawa. d) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO kiedy osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą, nie może uchylić zakazu, o którym mowa w art. 9 ust. 1 RODO w sytuacji kiedy w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO. |
ODBIORCY DANYCH |
Odbiorcami danych osobowych są: · upoważnieni pracownicy administratora (komisja konkursowa) · podmioty, z którymi administrator zawarł stosowne umowy powierzenia, · organy władzy publicznej lub podmioty wykonujący zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. |
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA |
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, danych osobowych przysługują Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia: · dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO);
Realizacja poszczególnych prawa uzależniona jest od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych osobowych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w granicach wskazanych przepisami prawa, w większości przypadków nie jest możliwa realizacja prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia danych. |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
PRZEKAZANIE DANYCH |
Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. |
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE |
W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania. |
OKRES ARCHIWIZACJI |
Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych przez kandydatów w powyższym terminie, zostaną one mechanicznie zniszczone. Pozostała dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną. |
INNE |
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, niepodanie danych będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, na podstawie wyrażonej zgody przez Panią/Pana na ich przetwarzanie. |
Biała Rawska, dnia 16.09.2024 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej