Nabór pracowników

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ

 

 

 

BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM
W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ

 

Wymagania niezbędne:

  1.  Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu  (EFTA), którego obywatelom,
    na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,   z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  2. Wykształcenie: wyższe lub średnie  i 3 letni staż pracy.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.
  5. Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.
  6. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie.
  7. Nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji samorządowej.
  2. Mile widziane kursy i szkolenia z zakresu działalności biura Rady Gminy.
  3. Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku min.:

- Ustawa o samorządzie gminnym.

-  Ustawa o pracownikach samorządowych.

-  Kodeks Postępowania Administracyjnego

- Instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt oraz instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

  1. Biegła znajomość obsługi komputera.
  2. Sprawna obsługa urządzeń biurowych.
  3. Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:

  1. Obsługa kancelaryjno-biurowa oraz merytoryczno-prawna Rady Miejskiej
    i jej organów przy współpracy z radcami prawnymi, organizacyjne przygotowanie sesji oraz posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z obrad oraz prowadzenie rejestrów uchwał, wniosków, opinii i interpelacji Radnych, przekazywanie
    ich Burmistrzowi, protokołowanie sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń komisji.
  2. Pomoc  w analizie oświadczeń majątkowych Radnych.
  3. Zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesje i posiedzenia komisji oraz zabezpieczenie kompletnego i terminowego dostarczania materiałów na sesje Radnym.
  4. Przedkładanie projektu porządku obrad sesji Rady Miejskiej wraz z projektem uchwał Przewodniczącemu Rady Miejskiej i Burmistrzowi.
  5. Publikacja materiałów z Sesji Rady Miejskiej i obrad Komisji  w BIP.
  6. Pomoc w opracowywaniu projektów planów działania Rady na okres kadencji, rocznych i okresowych planów pracy Rady i jej organów.
  7. Przyjmowanie i kontrola projektów uchwał Rady pod względem zgodności
    z wymogami formalnymi.
  8. Przedkładanie uchwał Rady Miejskiej Wojewodzie Łódzkiemu  i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Łodzi oraz w instytucjach, których uchwały dotyczą w ustawowym terminie.
  9. Współdziałanie z Przewodniczącym Rady Miejskiej i Przewodniczącymi właściwych komisji Rady.
  10. Prowadzenie ewidencji Radnych i czuwanie nad zabezpieczeniem ich praw.
  11. Opracowanie na zlecenie Przewodniczącego Rady informacji, ocen, wniosków
    dla potrzeb Rady lub jej organów.
  12. Opracowywanie planów spotkań Radnych z wyborcami oraz dyżurów radnych
    dla przyjmowania wniosków, uwag i skarg wyborców.
  13. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli zgłoszonych w czasie dyżurów Przewodniczącego Rady oraz Radnych oraz tych, które wpływają na adres Rady lub jej organów, podejmowanie działań dla ich rozpatrzenia przez kompetentne organy
    i udzielanie odpowiedzi w obowiązujących terminach.
  14. Podejmowanie na zlecenie Przewodniczącego Rady działań w zakresie współpracy Rady z organizacjami działającymi na terenie gminy.
  15. Wykonywanie działań związanych z konsultacjami społecznymi oraz przekazywanie ich do wiadomości publicznej.
  16. Pomoc w przygotowaniu wystąpień Przewodniczącego Rady oraz Przewodniczących Komisji Rady.
  17. Organizowanie i obsługa narad i spotkań zwoływanych przez Przewodniczącego Rady.
  18. Prowadzenie spraw związanych z wygaśnięciem mandatów radnych, zmianami
    w składzie osobowym rady lub jej organów.
  19. Promocja działalności Rady Miejskiej.
  20. Udział w organizowaniu uroczystych obchodów świąt państwowych i lokalnych oraz imprez, w których uczestniczy Rada.
  21. Udział w przygotowywaniu imprez i przedsięwzięć kulturalno-społecznych promujących miasto i gminę.
  22. Redagowanie i pisanie pism okolicznościowych oraz artykułów na stronę internetową z bieżących wydarzeń Gminy.
  23. Udzielanie pomocy organizacyjnej w działalności jednostek pomocniczych Gminy.
  24.  Obsługa techniczno - kancelaryjna wyborów sołtysów i rad sołeckich.
  25. Udzielanie informacji, obsługa organizacyjna  i merytoryczna narad i zebrań wiejskich sołtysów oraz  sporządzanie protokółów z zebrań wiejskich.
  26. Nadzorowanie projektów związanych z dofinansowaniem sołectw przez instytucje zewnętrzne.
  27. Prowadzenie zbioru przepisów dotyczących praw i obowiązków Radnych
    Rady Miejskiej, Komisji Rady i samorządu.
  28. Wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej.
  29. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza i Naczelnika Wydziału.

 

 

 

Informacja o warunkach pracy:

  1. Praca biurowa.
  2. Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin.
  3. Praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy.
  4. Przewidywany termin zatrudnienia czerwiec 2021 r.
  1. Wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz poleceniami Burmistrza.

 

 

Informacje dodatkowe

W kwietniu 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.,

w związku z czym ma zastosowanie przepis art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa a art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( orzeczenie o niepełnosprawności).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia - stanowiące załącznik Nr 1:

  1. CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
  5. Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  6. Pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    1. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnienie                             i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- według wzoru określonego Załącznikiem Nr 2,
    2. W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia aktualnego Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności.
    3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (informację przedstawia tylko kandydat wyłoniony w drodze naboru niezwłocznie po podpisaniu umowy).

 

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781 t.j.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)(Dz.U.UE.L.2016.119.1) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 t.j.).

Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 07.06.2021 r.  do godz. 15 30 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej

ul. Jana Pawła II, 57

96-230 Biała Rawska

W zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym  
w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej”.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 08.06.2021 r.
o godz. 10 00.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
|Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

dla których Administratorem jest Burmistrz Białej Rawskiej

                                                                                                                                                    

                                                                                                           

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:

 

Informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Białej Rawskiej  zwany dalej Administratorem.
  2. Kontakt z Inspektorem danych osobowych u Administratora dotyczący uwag  przetwarzania danych osobowych prosimy o zgłaszanie na adres e-mail:  iod@bialarawska.pl
  3. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji procesu naboru na nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze  -  PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM, zgodnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku -Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.   o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019.1282 t.j.) W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
  4. Podanie  danych  osobowych jest  warunkiem  wzięcia  udziału  w  postępowaniu naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze  - PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM. Podanie danych niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest  Pani/Pan  zobowiązana/y  do  ich  podania,  a  konsekwencją  niepodania  danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
  5.  Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych- tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji z obowiązkiem ciążącym na AD w oparciu o ustawą o pracownikach samorządowych (tj. 3 mc od dnia zakończenia naboru) naboru .

W okresie  tym, osoby te będą mogły  dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia  upowszechnienia informacji o wyniku naboru nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

5. W zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, przysługują Pani/Panu prawa:

1) prawo dostępu do danych osobowych;

2) prawo sprostowania danych

3) prawo do usunięcia danych

4) prawo ograniczenia przetwarzania

5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

6) prawo do cofnięcia zgody

7) prawo do przenoszenia danych.

Chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.

6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszało przepisy RODO. 

7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

                               

                                                                                                                                                                                

 

Biała Rawska, dnia  27.05.2021 r.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 maja 2021 12:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Rochmińska
Ilość wyświetleń: 788
22 maja 2023 09:07 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [20210615130940.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:07 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [20210610093117.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2023 09:07 (Rafał Jakubczak) - Usunięcie załącznika [20210608142002.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany