BURMISTRZ BIAŁEJ RAWSKIEJ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM
W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W BIAŁEJ RAWSKIEJ
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), którego obywatelom,
na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Wykształcenie: wyższe lub średnie i 3 letni staż pracy.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku.
- Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie.
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 5-letni stażu pracy w administracji samorządowej.
- Mile widziane kursy i szkolenia z zakresu działalności sekretariatu.
- Znajomość programu komputerowego do obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów SIDAS EZD.
- Znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań przewidzianych na stanowisku min.:
- Ustawa o samorządzie gminnym.
- Kodeks Postępowania Administracyjnego
- Instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt oraz instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych.
- Znajomość prawa miejscowego.
5. Preferowane wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe o kierunku: zarządzanie, administracja.
6.Biegła znajomość obsługi komputera.
7.Sprawna obsługa urządzeń biurowych
8.Rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.:
- Zapewnienie obsługi kancelaryjnej urzędu i sekretarskiej Burmistrza.
- Organizowanie przyjęć interesantów Burmistrza, Z-cy Burmistrza i Sekretarza.
- Prowadzenie dziennika korespondencji.
- Prowadzenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
- Obsługa platformy ePUAP.
- Ewidencjonowanie i prowadzenie ogólnego rejestru postulatów, skarg i wniosków mieszkańców gminy.
- Załatwianie bezpośrednio zgłoszonych postulatów, skarg i wniosków, kierowanie
ich do załatwienia wg właściwości wydziałów i udzielanie odpowiedzi zgodnie
z terminami określonymi w K.P.A.
- Przekazywanie Kierownictwu Urzędu informacji o stanie załatwienia skarg
i wniosków.
- Prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
- Prowadzenie rejestru Zarządzeń i poleceń służbowych Burmistrza oraz zamieszczanie Zarządzeń Burmistrza w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy.
- Wysyłanie korespondencji z Urzędu oraz ewidencjonowanie przesyłek pocztowych.
- Współdziałanie z innymi instytucjami i urzędami.
- Obsługa urządzen biurowych (centrali telefonicznej, radiotelefonu GM-340, fax-u, kserokopiarki, skaneru, i innych urządzeń biurowych).
- Prowadzenie spraw z zakresu usług telekomunikacyjnych.
- Współdziałanie z Wydziałami Urzędu.
- Prowadzenie kontrolki wyjść służbowych.
- Prowadzenie kontrolki delegacji służbowych.
- Pomoc w wypełnianiu dokumentów potwierdzających pracę w gospodarstwie rolnym.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza i Naczelnika Wydziału.
Szczegółowy zakres czynności określony zostanie przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
Informacja o warunkach pracy:
- Praca biurowa.
- Praca w budynku na I piętrze, w tym konieczność poruszania się po całym budynku oraz poza budynkiem.
- Praca wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin. Komputer wyposażony w niezbędne oprogramowanie.
- Praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Przewidywany termin zatrudnienia czerwiec 2021 r.
- Praca samodzielna.
- Bezpośredni kontakt z interesantami.
Informacje dodatkowe
W maju 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.,
w związku z czym ma zastosowanie przepis art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa a art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( orzeczenie o niepełnosprawności).
Wymagane dokumenty i oświadczenia - stanowiące załącznik Nr 1:
- CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie).
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
- Pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- Pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- według wzoru określonego Załącznikiem Nr 2,
- W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia aktualnego Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności.
- Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (informację przedstawia tylko kandydat wyłoniony w drodze naboru niezwłocznie po podpisaniu umowy).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781 t.j.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)(Dz.U.UE.L.2016.119.1) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 t.j.).
Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy
w Białej Rawskiej lub przesłać w terminie do dnia 14.06.2021 r. do godz. 15 30 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57
96-230 Biała Rawska
W zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym
w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dniu 15.06.2021 r. o godz. 9 00.
Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II, 57 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bialarawska.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 46 / 815 93 77
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu wraz z terminem rozmowy zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń
|Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowana
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
dla których Administratorem jest Burmistrz Białej Rawskiej
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
Informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Białej Rawskiej zwany dalej Administratorem.
- Kontakt z Inspektorem danych osobowych u Administratora dotyczący uwag przetwarzania danych osobowych prosimy o zgłaszanie na adres e-mail: iod@bialarawska.pl
- Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji procesu naboru na nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM, zgodnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku -Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019.1282 t.j.) W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM. Podanie danych niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych- tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji z obowiązkiem ciążącym na AD w oparciu o ustawą o pracownikach samorządowych (tj. 3 mc od dnia zakończenia naboru) naboru .
W okresie tym, osoby te będą mogły dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Po upływie okresu 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
- W zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, przysługują Pani/Panu prawa:
1) prawo dostępu do danych osobowych;
2) prawo sprostowania danych
3) prawo do usunięcia danych
4) prawo ograniczenia przetwarzania
5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
6) prawo do cofnięcia zgody
7) prawo do przenoszenia danych.
Chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszało przepisy RODO.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Biała Rawska, dnia 02.06.2021 r.